SĄD REJONOWY W KOSZALINIE, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU JEDYNEGO KOMPLEMENTARIUSZA SPÓŁKI, TJ. SPÓŁKI TRUCK COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WAŁCZU UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA SPÓŁKI, TJ. SPÓŁKI TRUCK COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WAŁCZU WCHODZĄ MICHAŁ ŚWIECHOWSKI (CZŁONEK ZARZĄDU) I HUBERT DRĄG (CZŁONEK ZARZĄDU).
Skup i sprzedaż samochodów ciężarowych, naczep i ciągników siodłowych
Natychmiastowa płatność gotówką po sprzedaży pojazdu
Usługa przyjazdu do klienta w ciągu 24h od zgłoszenia
Wsparcie w sprzedaży pojazdów, które nie są skupowane
Regularne aktualizacje oferty z nowymi modelami
Truck Complex to firma działająca w branży motoryzacyjnej, która specjalizuje się w skupie oraz sprzedaży pojazdów ciężarowych, naczep i ciągników siodłowych. Funkcjonuje na rynku od kilkunastu lat, co pozwoliło jej zdobyć znaczące doświadczenie oraz zaufanie wśród klientów. Właściciele oraz zespół specjalistów cenią sobie pasję do motoryzacji, co przekłada się na wysoką jakość oferowanych usług. Truck Complex wyróżnia się elastycznością oferty, która jest dostosowywana do indywidualnych potrzeb klientów oraz ich możliwości finansowych. Proces zakupu pojazdów jest uproszczony, dzięki możliwości szybkiego przyjazdu do klientów w ciągu 24 godzin od zgłoszenia oraz zapewnieniu natychmiastowej płatności gotówką. Firma regularnie aktualizuje swoją ofertę o nowe modele naczep i samochodów ciężarowych, a także oferuje pomoc w sprzedaży pojazdów, które nie spełniają jej kryteriów skupu, co pokazuje dbałość o klienta i jego potrzeby.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Truck complex osiągnęła 2 413 368 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 397 062 zł. Pozostałe przychody to 16 306 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 021 192 zł.
Strata netto wyniosła 624 130 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 483 834 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 413 368 zł w 2023 roku.
• 12 399 240 zł w 2022 roku.
• 6 468 124 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -229 062 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -624 130 zł w 2023 roku.
• 513 119 zł w 2022 roku.
• 597 999 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck complex wynosi -614 tys. zł.
EBITDA Truck complex wynosi -528 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
227 024 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -613 880 zł w
2023 roku.
• 676 861 zł w
2022 roku.
• 695 868 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
220 449 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -527 674 zł w
2023 roku.
• 748 333 zł w
2022 roku.
• 725 902 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck complex wynosi 3 460 391 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 9 874 554 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 539 631 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 460 391 zł w 2023 roku.
• 13 063 842 zł w 2022 roku.
• 9 204 941 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck complex wynosi 0,29%. To oznacza, że firma ma szansę 0,29% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,045% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,29% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 177 327
zł.
Koszty operacyjne Truck complex wyniosły 3 010 942
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-22 849 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 177 327 zł w 2023 roku
• 532 134 zł w 2022 roku
• 356 059 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
•
6% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck complex wyniosła 2 478 305 zł.
a
ktywa trwałe to 2 301 508 zł.
a
ktywa obrotowe to 176 797 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 478 305 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 468 638 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9667 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -292 999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 478 305 zł w 2023 roku.
• 4 194 392 zł w 2022 roku.
• 4 268 032 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -25%.
Marża operacyjna wyniosła -26%.
Marża netto wyniosła -26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck complex wyniosły 9667 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 478 305 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -226 002 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9667 zł w 2023 roku
• 534 115 zł w 2022 roku
• 933 548 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck complex wykazała przychody na poziomie 2 413 368 zł.
Organizacja zarobiła -624 130 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -624 130 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 152 878 zł w 2022 roku
• 95 760 zł w 2021 roku
Organizacja Truck complex wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 9% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki