SĄD REJONOWY W KOSZALINIE, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU JEDYNEGO KOMPLEMENTARIUSZA SPÓŁKI, TJ. SPÓŁKI TRUCK COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WAŁCZU UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA SPÓŁKI, TJ. SPÓŁKI TRUCK COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WAŁCZU WCHODZĄ MICHAŁ ŚWIECHOWSKI (CZŁONEK ZARZĄDU) I HUBERT DRĄG (CZŁONEK ZARZĄDU).
Skup i sprzedaż samochodów ciężarowych, naczep i ciągników siodłowych
Natychmiastowa płatność gotówką po sprzedaży pojazdu
Usługa przyjazdu do klienta w ciągu 24h od zgłoszenia
Wsparcie w sprzedaży pojazdów, które nie są skupowane
Regularne aktualizacje oferty z nowymi modelami
Truck Complex to firma działająca w branży motoryzacyjnej, która specjalizuje się w skupie oraz sprzedaży pojazdów ciężarowych, naczep i ciągników siodłowych. Funkcjonuje na rynku od kilkunastu lat, co pozwoliło jej zdobyć znaczące doświadczenie oraz zaufanie wśród klientów. Właściciele oraz zespół specjalistów cenią sobie pasję do motoryzacji, co przekłada się na wysoką jakość oferowanych usług. Truck Complex wyróżnia się elastycznością oferty, która jest dostosowywana do indywidualnych potrzeb klientów oraz ich możliwości finansowych. Proces zakupu pojazdów jest uproszczony, dzięki możliwości szybkiego przyjazdu do klientów w ciągu 24 godzin od zgłoszenia oraz zapewnieniu natychmiastowej płatności gotówką. Firma regularnie aktualizuje swoją ofertę o nowe modele naczep i samochodów ciężarowych, a także oferuje pomoc w sprzedaży pojazdów, które nie spełniają jej kryteriów skupu, co pokazuje dbałość o klienta i jego potrzeby.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Truck complex osiągnęła 5000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 5000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 36 093 zł.
Strata netto wyniosła 36 093 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 413 922 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5000 zł w 2025 roku.
• 2 350 359 zł w 2024 roku.
• 2 413 368 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -98 292 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -36 093 zł w 2025 roku.
• -152 448 zł w 2024 roku.
• -624 130 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck complex wynosi 23 961 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 110 014 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 584 277 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 961 zł w 2025 roku.
• 1 614 603 zł w 2024 roku.
• 3 460 391 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck complex wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2025 roku.
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,25% w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Truck complex wyniosły 8993
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-39 303 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2025 roku
• 0 zł w 2024 roku
• 177 327 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2025 roku
•
0% w 2024 roku
•
6% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck complex wyniosła 35 489 zł.
a
ktywa obrotowe to 35 489 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 35 489 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 27 504 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7985 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -525 101 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 35 489 zł w 2025 roku.
• 64 856 zł w 2024 roku.
• 2 478 305 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -102%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -131%.
Marża netto wyniosła -722%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -91.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck complex wyniosły 7985 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 35 489 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -169 712 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7985 zł w 2025 roku
• 1259 zł w 2024 roku
• 9667 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2025 roku
• 2% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck complex wykazała przychody na poziomie 5000 zł.
Organizacja zarobiła -36 093 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -36 093 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2025 roku
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Organizacja Truck complex wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 100%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2025 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2025 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2025 wynosił on 100%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki