Organizacja Truck export-import wynajem osiągnęła 360 471 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 356 558 zł. Pozostałe przychody to 3913 zł.
Całkowite koszty wyniosły 759 210 zł.
Strata netto wyniosła 402 652 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2 041 519 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 360 471 zł w 2023 roku.
• 13 857 030 zł w 2022 roku.
• 10 162 518 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -129 640 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -402 652 zł w 2023 roku.
• -63 571 zł w 2022 roku.
• 751 858 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck export-import wynajem wynosi -386 tys. zł.
EBITDA Truck export-import wynajem wynosi -386 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
170 726 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -386 249 zł w
2023 roku.
• -26 565 zł w
2022 roku.
• 477 611 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
170 726 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -386 249 zł w
2023 roku.
• -26 565 zł w
2022 roku.
• 477 611 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck export-import wynajem wynosi 1 552 005 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 995 685 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 450 889 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 552 005 zł w 2023 roku.
• 10 851 700 zł w 2022 roku.
• 11 443 800 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck export-import wynajem wynosi 0,69%. To oznacza, że firma ma szansę 0,69% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,69% w 2023 roku.
• 0,11% w 2022 roku.
• 0,43% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 146 888
zł.
Koszty operacyjne Truck export-import wynajem wyniosły 742 806
zł.
Wynagrodzenia stanowią 20%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
919 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 146 888 zł w 2023 roku
• 145 973 zł w 2022 roku
• 233 504 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
20% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
•
2% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck export-import wynajem wyniosła 3 595 289 zł.
a
ktywa trwałe to 10 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 585 289 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 595 289 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 748 921 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 846 368 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 979 924 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 595 289 zł w 2023 roku.
• 3 917 352 zł w 2022 roku.
• 14 923 381 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -23%.
Marża operacyjna wyniosła -108%.
Marża netto wyniosła -112%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck export-import wynajem wyniosły 1 846 368 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 595 289 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2 193 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 846 368 zł w 2023 roku
• 1 765 778 zł w 2022 roku
• 12 708 237 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck export-import wynajem wykazała przychody na poziomie 360 471 zł.
Organizacja zarobiła -402 652 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -402 652 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -22 208 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 10 521 zł w 2022 roku
• 149 zł w 2021 roku
Organizacja Truck export-import wynajem wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 34% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.002%.