LUMA DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000840244
NIP
6751729058
REGON
386031079

Podsumowanie

aktywa
512 tys.
przychód
1,4 mln
zysk
234 tys.
wartość firmy
2,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
ALEJA ADAMA MICKIEWICZA, 30
Kod pocztowy
30-059
Rejestracja
2020-05-08
Rozpoczęcie działalności
2020-05-08
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.lumadesign.pl
Email
luma.design.19.03@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Luma design osiągnęła 1 439 088 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 439 088 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 205 405 zł.
Zysk netto wyniósł 233 683 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 681 653 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 439 088 zł w 2022 roku.
• 1 077 142 zł w 2021 roku.
• 75 783 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 117 625 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 233 683 zł w 2022 roku.
• 268 222 zł w 2021 roku.
• -1566 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Luma design wynosi 2 080 612 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 186 488 zł a 3 597 720 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 013 757 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 080 612 zł w 2022 roku.
• 1 994 726 zł w 2021 roku.
• 53 097 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Luma design wyniosła 511 921 zł.
a
ktywa trwałe to 85 387 zł.
a
ktywa obrotowe to 426 534 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 511 921 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 248 651 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 263 270 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 239 429 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 511 921 zł w 2022 roku.
• 669 977 zł w 2021 roku.
• 33 063 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 46%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 69.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Luma design wyniosły 263 270 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 511 921 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 116 820 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 263 270 zł w 2022 roku
• 398 321 zł w 2021 roku
• 29 630 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 19.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
• 90% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Luma design wykazała przychody na poziomie 1 439 088 zł.
Organizacja zarobiła 265 194 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 31 511 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 233 683 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 756 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 31 511 zł w 2022 roku
• 26 829 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Luma design wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.009%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Witek Marcin posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Ryszka Łukasz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.