THE BRAND ARTISTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000838788
NIP
6793198973
REGON
385962580

Podsumowanie

aktywa
311 tys.
przychód
2,9 mln
zysk
215 tys.
wartość firmy
2,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. MALBORSKA, 65
Kod pocztowy
30-646
Rejestracja
2020-04-27
Rozpoczęcie działalności
2020-04-27
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.thebrandartists.pl
Email
k.siekiera@thebrandartists.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja The brand artists osiągnęła 2 873 011 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 873 011 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 658 510 zł.
Zysk netto wyniósł 214 501 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 957 670 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 873 011 zł w 2022 roku.
• 1 856 753 zł w 2021 roku.
• 1 221 460 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 71 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 214 501 zł w 2022 roku.
• -273 284 zł w 2021 roku.
• 312 161 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji The brand artists wynosi 2 944 907 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 171 563 zł a 7 182 527 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 981 636 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 944 907 zł w 2022 roku.
• 1 248 523 zł w 2021 roku.
• 2 278 600 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów The brand artists wyniosła 310 697 zł.
a
ktywa obrotowe to 310 697 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 310 697 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 228 750 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 81 946 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 103 566 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 310 697 zł w 2022 roku.
• 157 300 zł w 2021 roku.
• 316 707 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 69%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania The brand artists wyniosły 81 946 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 310 697 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27 315 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 81 946 zł w 2022 roku
• 143 051 zł w 2021 roku
• 29 174 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2022 roku
• 91% w 2021 roku
• 9% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja The brand artists wykazała przychody na poziomie 2 873 011 zł.
Organizacja zarobiła 214 501 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 214 501 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 30 882 zł w 2020 roku

Organizacja The brand artists wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Orłowska Aleksandra posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Siekiera Katarzyna posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.