BOMBARDIER AD AGENCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000595856
NIP
6482776617
REGON
363439312

Podsumowanie

aktywa
256 tys.
przychód
959 tys.
zysk
-28 tys.
wartość firmy
739 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
ZABRZE
Adres
UL. JULIANA TUWIMA, 42A
Kod pocztowy
41-800
Rejestracja
2016-01-08
Rozpoczęcie działalności
2016-01-08
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.bombardier.pro
Email
kontakt@bombardier.pro
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis działalności: BOMBARDIER AD AGENCY to dynamiczna agencja reklamowa oferująca kompleksowe ...
W skrócie
  • Agencja reklamowa 360 stopni
  • Tworzenie strategii kreatywnych
  • Projektowanie graficzne
  • Zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Bombardier ad agency osiągnęła 959 240 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 955 536 zł. Pozostałe przychody to 3705 zł.
Całkowite koszty wyniosły 983 655 zł.
Strata netto wyniosła 28 119 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 150 753 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 959 240 zł w 2022 roku.
• 846 701 zł w 2021 roku.
• 690 812 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -7746 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -28 119 zł w 2022 roku.
• 4014 zł w 2021 roku.
• 58 007 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bombardier ad agency wynosi 739 011 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 398 101 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 105 273 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 739 011 zł w 2022 roku.
• 701 132 zł w 2021 roku.
• 810 166 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Bombardier ad agency wyniosła 255 716 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 37 541 zł.
a
ktywa obrotowe to 218 175 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 255 716 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 132 690 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 123 026 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 36 487 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 255 716 zł w 2022 roku.
• 269 034 zł w 2021 roku.
• 289 639 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -21%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Bombardier ad agency wyniosły 123 026 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 255 716 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 18 808 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 123 026 zł w 2022 roku
• 108 225 zł w 2021 roku
• 132 844 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
• 46% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Bombardier ad agency wykazała przychody na poziomie 959 240 zł.
Organizacja zarobiła -27 658 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 461 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -28 119 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -64 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 461 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 7069 zł w 2020 roku

Organizacja Bombardier ad agency wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wróbel Przemysław posiada 250 udziałów, które stanowią 0.1% firmy.
Winter Grzegorz posiada 250 udziałów, które stanowią 0.1% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Wróbel Przemysław (0% udziałów)
• Winter Grzegorz (0% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.01.2016 do 29.05.2017:
• Wróbel Przemysław (50% udziałów)
• Winter Grzegorz (50% udziałów)