BOMBARDIER AD AGENCY to dynamiczna agencja reklamowa oferująca kompleksowerozwiązania marketingowe. Znana ze swojego profesjonalizmu, agencja zapewnia pełne wsparcie w zakresie promocji marki, od koncepcji po realizację. Specjalizuje się w projektach 360 stopni, co oznacza, że zajmuje się wszystkimi aspektami kampanii reklamowych. Jej oferta obejmuje tworzenie kreatywnych strategii, projektowanie graficzne oraz zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych. Bombardier Ad Agency wyróżnia się na rynku dzięki głębokiemu zrozumieniu potrzeb klienta oraz umiejętności dostarczania przemyślanych i skutecznych rozwiązań reklamowych. Zaangażowanie w każdy projekt, pasja do tworzenia unikalnych koncepcji oraz ścisła współpraca z klientami sprawiają, że jest to studio godne zaufania i skuteczne w realizacji celów biznesowych.
W skrócie
Agencja reklamowa 360 stopni
Tworzenie strategii kreatywnych
Projektowanie graficzne
Zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Bombardier ad agency osiągnęła 1 266 663 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 210 431 zł. Pozostałe przychody to 56 232 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 149 059 zł.
Zysk netto wyniósł 61 372 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 176 865 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 266 663 zł w 2023 roku.
• 959 240 zł w 2022 roku.
• 846 701 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 8460 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 61 372 zł w 2023 roku.
• -28 119 zł w 2022 roku.
• 4014 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bombardier ad agency wynosi 1 235 477 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
145 547 zł a 3 166 659 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 170 472 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 235 477 zł w 2023 roku.
• 739 011 zł w 2022 roku.
• 701 132 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bombardier ad agency wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bombardier ad agency wyniosła 315 304 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 27 105 zł.
a
ktywa obrotowe to 288 199 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 315 304 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 194 062 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 121 242 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 40 337 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 315 304 zł w 2023 roku.
• 255 716 zł w 2022 roku.
• 269 034 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bombardier ad agency wyniosły 121 242 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 315 304 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 376 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 121 242 zł w 2023 roku
• 123 026 zł w 2022 roku
• 108 225 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2023 roku
• 48% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bombardier ad agency wykazała przychody na poziomie 1 266 663 zł.
Organizacja zarobiła 70 709 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9337 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 61 372 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1426 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9337 zł w 2023 roku
• 461 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku