GO SEM MULTIMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000831128
NIP
5213891505
REGON
385644800

Podsumowanie

aktywa
342 tys.
przychód
164 tys.
zysk
71 tys.
wartość firmy
591 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. OPOCZYŃSKA, 9
Kod pocztowy
02-522
Rejestracja
2020-02-25
Rozpoczęcie działalności
2020-02-25
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Go sem multimedia osiągnęła 164 100 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 164 100 zł.
Całkowite koszty wyniosły -71 393 zł.
Zysk netto wyniósł 71 393 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 54 700 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 164 100 zł w 2022 roku.
• 381 062 zł w 2021 roku.
• 78 100 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 23 798 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 71 393 zł w 2022 roku.
• 170 130 zł w 2021 roku.
• 14 511 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Go sem multimedia wynosi 590 747 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 195 775 zł a 1 044 135 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 196 916 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 590 747 zł w 2022 roku.
• 1 076 793 zł w 2021 roku.
• 124 742 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Go sem multimedia wyniosła 342 009 zł.
a
ktywa obrotowe to 342 009 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 342 009 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 261 034 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 80 976 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 114 003 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 342 009 zł w 2022 roku.
• 233 223 zł w 2021 roku.
• 22 915 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
Marża netto wyniosła 44%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Go sem multimedia wyniosły 80 976 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 342 009 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26 992 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 80 976 zł w 2022 roku
• 43 582 zł w 2021 roku
• 3404 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku
• 15% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Go sem multimedia wykazała przychody na poziomie 164 100 zł.
Organizacja zarobiła 88 139 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 16 746 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 71 393 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5582 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 16 746 zł w 2022 roku
• 39 907 zł w 2021 roku
• 3404 zł w 2020 roku

Organizacja Go sem multimedia wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0006%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kozłowski Mateusz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Kuligowska Dominika posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.