Organizacja Branded content osiągnęła 488 090 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 488 090 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 474 231 zł.
Zysk netto wyniósł 13 859 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 97 618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 488 090 zł w 2022 roku.
• 305 392 zł w 2021 roku.
• 621 114 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2772 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 13 859 zł w 2022 roku.
• -1750 zł w 2021 roku.
• 72 678 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Branded content wynosi 520 144 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
138 588 zł a 1 220 224 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 104 029 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 520 144 zł w 2022 roku.
• 332 516 zł w 2021 roku.
• 835 021 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Branded content wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Branded content wyniosła 351 157 zł.
a
ktywa obrotowe to 351 157 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 351 157 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 185 754 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 165 403 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 70 231 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 351 157 zł w 2022 roku.
• 242 168 zł w 2021 roku.
• 306 716 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Branded content wyniosły 165 403 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 351 157 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 33 081 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 165 403 zł w 2022 roku
• 70 273 zł w 2021 roku
• 133 071 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
• 43% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Branded content wykazała przychody na poziomie 488 090 zł.
Organizacja zarobiła 16 735 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2876 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 13 859 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 575 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2876 zł w 2022 roku
• 6 zł w 2021 roku
• 7318 zł w 2020 roku