Organizacja Aircraft engineering services osiągnęła 27 557 398 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 27 557 398 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 27 751 511 zł.
Strata netto wyniosła 194 113 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5 511 480 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 27 557 398 zł w 2023 roku.
• 22 345 646 zł w 2022 roku.
• 13 384 966 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -38 823 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -194 113 zł w 2023 roku.
• 1 508 976 zł w 2022 roku.
• 837 134 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Aircraft engineering services wynosi 1,55 mln zł.
EBITDA Aircraft engineering services wynosi 1,55 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Aircraft engineering services wynosi 20 305 006 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 68 893 495 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 061 001 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 305 006 zł w 2023 roku.
• 23 011 995 zł w 2022 roku.
• 13 219 109 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Aircraft engineering services wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,018% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 445 158
zł.
Koszty operacyjne Aircraft engineering services wyniosły 26 007 230
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
89 032 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 445 158 zł w 2023 roku
• 383 141 zł w 2022 roku
• 571 840 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Aircraft engineering services wyniosła 5 544 870 zł.
a
ktywa trwałe to 3600 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 539 706 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 1564 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 544 870 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 577 877 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 966 993 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 108 974 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 544 870 zł w 2023 roku.
• 4 736 074 zł w 2022 roku.
• 3 322 755 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -8%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Aircraft engineering services wyniosły 2 966 993 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 544 870 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 593 399 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 966 993 zł w 2023 roku
• 1 964 084 zł w 2022 roku
• 2 059 741 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2023 roku
• 41% w 2022 roku
• 62% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Aircraft engineering services wykazała przychody na poziomie 27 557 398 zł.
Organizacja zarobiła -167 020 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 27 093 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -194 113 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5419 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 27 093 zł w 2023 roku
• 580 642 zł w 2022 roku
• 397 045 zł w 2021 roku
Organizacja Aircraft engineering services wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Naprawa i konserwacja statków powietrznych i statków kosmicznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 61% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Cooksey Mary Philomena
posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Dodds Jonathan Paul
posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Dodds Jonathan Paul (49% udziałów)
• Cooksey Mary Philomena (49% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 29.03.2021 do 05.08.2024:
• Dodds Jonathan Paul (50% udziałów)
• Cooksey Mary Philomena (50% udziałów)
W okresie od 10.10.2019 do 29.03.2021 najwięcej udziałów posiadał Dodds Jonathan Paul. Jego udziały w tym czasie wynosiły 34%.
Podobne organizacje do
AIRCRAFT ENGINEERING SERVICES