GRUPA POLSKIEBILLBOARDY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000766659
NIP
7543204874
REGON
382316477

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
346 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
4,3 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
105 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
3,5 mln
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
RACIBÓRZ
Adres
UL. DOKTORA JULIUSZA ROGERA, 4
Kod pocztowy
47-400
Rejestracja
2019-01-14
Rozpoczęcie działalności
2019-01-14
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@polskiebillboardy.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Grupa Polskie Billboardy to uznawana agencja reklamowa operująca na polskim rynku zwieloletnim doświadczeniem w branży. Specjalizuje się w wynajmie oraz zarządzaniu tablicami reklamowymi, a także w reklamie mobilnej, która obejmuje wykorzystanie przyczep reklamowych. Agencja dysponuje siecią ponad 10,000 tablic reklamowych o różnych formatach, co umożliwia jej prowadzenie efektywnych kampanii reklamowych w każdym z 16 województw w Polsce. To, co wyróżnia Grupę Polskie Billboardy, to kompleksowe podejście do klientów – oferujący darmowy projekt graficzny dla każdego zamówienia, a także raportowanie wyników kampanii oraz dobór optymalnych lokalizacji dla reklam. Kładą duży nacisk na profesjonalną obsługę i indywidualne podejście do każdego projektu, co przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług. Dodatkowo, agencja zajmuje się także drukiem wielkoformatowym, co uzupełnia ofertę i pozwala na pełne zaspokojenie potrzeb swoich klientów w zakresie reklamy.
W skrócie
  • Wynajem ponad 10,000 tablic reklamowych i przyczep mobilnych.
  • Projektowanie i realizacja kampanii reklamowych w całej Polsce.
  • Darmowy projekt graficzny dla każdej kampanii.
  • Zarządzanie kampaniami mobilnymi oraz reklamą zewnętrzną.
  • Raportowanie efektów kampanii oraz dobór lokalizacji.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grupa polskiebillboardy osiągnęła 4 308 436 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 4 295 118 zł. Pozostałe przychody to 13 318 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 4 189 868 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 105 250 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 077 109 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 308 436 zł w 2022 roku.
• 2 921 650 zł w 2021 roku.
• 680 849 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 26 313 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 105 250 zł w 2022 roku.
• 134 518 zł w 2021 roku.
• -13 140 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Grupa polskiebillboardy wynosi 3 479 108 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 185 815 zł a 10 771 091 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 869 777 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 479 108 zł w 2022 roku.
• 2 592 718 zł w 2021 roku.
• 459 888 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa polskiebillboardy wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Grupa polskiebillboardy wyniosła 346 415 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 346 415 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 346 415 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 247 754 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 98 661 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 86 604 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 346 415 zł w 2022 roku.
• 273 498 zł w 2021 roku.
• 199 730 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Grupa polskiebillboardy wyniosły 98 661 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 346 415 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 24 665 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 98 661 zł w 2022 roku
• 130 994 zł w 2021 roku
• 191 745 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
• 96% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grupa polskiebillboardy wykazała przychody na poziomie 4 308 436 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 117 643 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 12 393 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 105 250 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3098 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 393 zł w 2022 roku
• 12 557 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grupa polskiebillboardy wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Topór Błażej posiada 34 udziałów, które stanowią 34% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kędzierski Jacek posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Soja Paweł posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 21.03.2023 jest Topór Błażej kontrolujący 34% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 01.04.2022 do 21.03.2023 był Tysper Przemysław kontrolując 34% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 25.09.2019 do 01.04.2022 najwięcej udziałów posiadał Topór Błażej . Jego udziały w tym czasie wynosiły 34%.

Podobne organizacje do GRUPA POLSKIEBILLBOARDY