Grupa Polskie Billboardy to uznawana agencja reklamowa operująca na polskim rynku zwieloletnim doświadczeniem w branży. Specjalizuje się w wynajmie oraz zarządzaniu tablicami reklamowymi, a także w reklamie mobilnej, która obejmuje wykorzystanie przyczep reklamowych. Agencja dysponuje siecią ponad 10,000 tablic reklamowych o różnych formatach, co umożliwia jej prowadzenie efektywnych kampanii reklamowych w każdym z 16 województw w Polsce. To, co wyróżnia Grupę Polskie Billboardy, to kompleksowe podejście do klientów – oferujący darmowy projekt graficzny dla każdego zamówienia, a także raportowanie wyników kampanii oraz dobór optymalnych lokalizacji dla reklam. Kładą duży nacisk na profesjonalną obsługę i indywidualne podejście do każdego projektu, co przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług. Dodatkowo, agencja zajmuje się także drukiem wielkoformatowym, co uzupełnia ofertę i pozwala na pełne zaspokojenie potrzeb swoich klientów w zakresie reklamy.
W skrócie
Wynajem ponad 10,000 tablic reklamowych i przyczep mobilnych.
Projektowanie i realizacja kampanii reklamowych w całej Polsce.
Darmowy projekt graficzny dla każdej kampanii.
Zarządzanie kampaniami mobilnymi oraz reklamą zewnętrzną.
Raportowanie efektów kampanii oraz dobór lokalizacji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Grupa polskiebillboardy osiągnęła 4 308 436 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 295 118 zł. Pozostałe przychody to 13 318 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 189 868 zł.
Zysk netto wyniósł 105 250 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 077 109 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 308 436 zł w 2022 roku.
• 2 921 650 zł w 2021 roku.
• 680 849 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 26 313 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 105 250 zł w 2022 roku.
• 134 518 zł w 2021 roku.
• -13 140 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grupa polskiebillboardy wynosi 3 479 108 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
185 815 zł a 10 771 091 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 869 777 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 479 108 zł w 2022 roku.
• 2 592 718 zł w 2021 roku.
• 459 888 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa polskiebillboardy wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grupa polskiebillboardy wyniosła 346 415 zł.
a
ktywa obrotowe to 346 415 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 346 415 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 247 754 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 98 661 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 86 604 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 346 415 zł w 2022 roku.
• 273 498 zł w 2021 roku.
• 199 730 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grupa polskiebillboardy wyniosły 98 661 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 346 415 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 24 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 98 661 zł w 2022 roku
• 130 994 zł w 2021 roku
• 191 745 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
• 96% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grupa polskiebillboardy wykazała przychody na poziomie 4 308 436 zł.
Organizacja zarobiła 117 643 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 393 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 105 250 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3098 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 393 zł w 2022 roku
• 12 557 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku