Bodypak to jeden z wiodących dystrybutorów suplementów diety w Polsce, znany zdynamicznego rozwoju oraz tworzenia rozpoznawalnych marek suplementów na rynkach krajowych i międzynarodowych. Historia firmy rozpoczęła się w 2006 roku, kiedy to założono sklep internetowy bodypak.pl. Od tego czasu organizacja nieustannie się rozwija, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i rozszerzając ofertę produktową. Bodypak korzysta z entuzjazmu oraz przedsiębiorczości pracowników, co przekłada się na zaangażowanie w jakość produktów. W swoim portfolio posiada ponad 8000 produktów, w tym znane marki takie jak 6PAK, Sport Definition i Essence. Bodypak stworzył również kanały komunikacji takie jak 6PAK.TV oraz aktywnie uczestniczy w wydarzeniach branżowych, co podkreśla jego silną obecność na rynku. Dodatkowo, firma aktywnie angażuje się w rozbudowę miry w segmencie żywności funkcjonalnej oraz rozwija strumień międzynarodowych działań, co daje jej przewagę konkurencyjną i wzmacnia pozycję na rynku.
W skrócie
Lider dystrybucji suplementów diety w Polsce
Oferuje ponad 8000 produktów, w tym marki 6PAK, Sport Definition i Essence
Dynamiczny rozwój poprzez innowacje i międzynarodową ekspansję
Aktywność w wydarzeniach branżowych i kanały komunikacji jak 6PAK.TV
Specjalizacja w suplementach i żywności funkcjonalnej
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Bodypak osiągnęła 54 229 222 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 54 154 653 zł. Pozostałe przychody to 74 569 zł.
Całkowite koszty wyniosły 58 673 471 zł.
Strata netto wyniosła 4 518 818 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 18 076 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 54 229 222 zł w 2021 roku.
• 46 242 353 zł w 2020 roku.
• 9 722 558 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 506 273 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4 518 818 zł w 2021 roku.
• -2 887 871 zł w 2020 roku.
• -2 015 070 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bodypak wynosi 41 277 746 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 135 573 056 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 759 249 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 41 277 746 zł w 2021 roku.
• 39 342 280 zł w 2020 roku.
• 14 386 653 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bodypak wynosi 2,96%. To oznacza, że firma ma szansę 2,96% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,961% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,96% w 2021 roku.
• 0,12% w 2020 roku.
• 0,33% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bodypak wyniosła 16 902 514 zł.
a
ktywa trwałe to 2 425 196 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 477 318 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 902 514 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 833 242 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 069 272 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 634 171 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 902 514 zł w 2021 roku.
• 16 746 209 zł w 2020 roku.
• 13 958 909 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -66%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bodypak wyniosły 10 069 272 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 902 514 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 356 424 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 069 272 zł w 2021 roku
• 5 394 150 zł w 2020 roku
• 3 418 979 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2021 roku
• 32% w 2020 roku
• 24% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bodypak wykazała przychody na poziomie 54 229 222 zł.
Organizacja zarobiła -4 518 818 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4 518 818 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku