Alternatywne produkty na bazie orzechów i zdrowy topinambur
Convenience Foods to firma, która wprowadza na rynek polski innowacyjne rozwiązania w sektorze żywności convenience. Specjalizuje się w produkcji i dystrybucji wysokiej jakości win, soków, smoothie oraz mrożonych ciast, które odpowiadają na potrzeby nowoczesnych konsumentów. W ofercie można znaleźć włoskie wina unikalnie pakowane w puszkach, co daje możliwość ich spożywania w dowolnych okolicznościach. Linia win musujących CIAO, stawia na stylowe i ekologiczne opakowanie, dostosowane do aktualnych trendów. Brand Galicia™ zajmuje się wytwarzaniem naturalnych soków i smoothie z wykorzystaniem technologii bezpośredniego wyciskania, co gwarantuje ich wysoką jakość i brak sztucznych dodatków. Dodatkowo, firma oferuje mrożone ciasta, które są doskonałym rozwiązaniem na nagłe wizyty gości, oraz produkty z orzechów, skierowane do osób poszukujących alternatywy dla tradycyjnych słodyczy. W ofercie znajduje się też zdrowy topinambur, który wspiera odporność i witalność konsumentów. Przedsiębiorstwo wyróżnia się wieloletnim doświadczeniem zarządu na rynku FMCG, co pozwala mu na tworzenie produktów odpowiadających na potrzeby współczesnych klientów i budowanie nowych nawyków konsumpcyjnych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Convenience foods osiągnęła 1 443 678 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 402 783 zł. Pozostałe przychody to 40 895 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 507 302 zł.
Strata netto wyniosła 104 519 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 240 613 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 443 678 zł w 2023 roku.
• 1 076 220 zł w 2022 roku.
• 639 816 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -17 420 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -104 519 zł w 2023 roku.
• -9968 zł w 2022 roku.
• -155 969 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Convenience foods wynosi -123 tys. zł.
EBITDA Convenience foods wynosi -123 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Convenience foods wynosi 962 452 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 609 194 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 160 409 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 962 452 zł w 2023 roku.
• 717 480 zł w 2022 roku.
• 426 544 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Convenience foods wynosi 0,54%. To oznacza, że firma ma szansę 0,54% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,076% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,54% w 2023 roku.
• 0,18% w 2022 roku.
• 0,36% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 996
zł.
Koszty operacyjne Convenience foods wyniosły 1 525 454
zł.
Wynagrodzenia stanowią 0%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
166 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 996 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 30 000 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
4% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Convenience foods wyniosła 1 079 396 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 079 396 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 079 396 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -216 293 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 295 688 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 179 899 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 079 396 zł w 2023 roku.
• 653 956 zł w 2022 roku.
• 523 453 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Convenience foods wyniosły 1 295 688 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 079 396 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 120%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 215 948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 295 688 zł w 2023 roku
• 765 185 zł w 2022 roku
• 625 258 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 120% w 2023 roku
• 117% w 2022 roku
• 119% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Convenience foods wykazała przychody na poziomie 1 443 678 zł.
Organizacja zarobiła -104 519 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -104 519 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku