Specjalizuje się w komunikacji kryzysowej i media relations
Zajmuje się personal branding i zarządzaniem marką
Realizuje eventy oraz niestandardowe akcje PR
Obsługuje kampanie w digital i social media
AHAVA PR to butikowa agencja zajmująca się public relations, która oferuje szeroki wachlarz usług dla różnych klientów. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii PR, obejmujących PR korporacyjny i produktowy, doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej, media relations oraz brand management. Agencja kładzie duży nacisk na personal branding, co wyróżnia ją na rynku. Dzięki podejściu opartemu na zrozumieniu potrzeb i stylu życia grup docelowych, AHAVA PR potrafi efektywnie angażować media i konsumentów. Poza standardowymi usługami, agencja realizuje również niestandardowe akcje PR, eventy oraz działania w obszarze social media, stawiając na innowacyjność i skuteczność komunikacji. Team AHAVA PR to zespół doświadczonych profesjonalistów, w tym specjalistów z dziedziny mody, kulinariów czy mediów. Motto agencji – #makePRgreatAgain – odzwierciedla ich dążenie do tworzenia efektywnej i szanującej odbiorców komunikacji. AHAVA PR działa z pasją i zaangażowaniem, wspierając rozwój swoich klientów na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ahava pr osiągnęła 2 428 151 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 428 110 zł. Pozostałe przychody to 41 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 432 016 zł.
Strata netto wyniosła 3906 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 485 630 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 428 151 zł w 2023 roku.
• 1 812 926 zł w 2022 roku.
• 1 256 126 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -781 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3906 zł w 2023 roku.
• 31 190 zł w 2022 roku.
• 34 457 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ahava pr wynosi -0 tys. zł.
EBITDA Ahava pr wynosi -0 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ahava pr wynosi 1 711 142 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 070 377 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 341 478 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 711 142 zł w 2023 roku.
• 1 428 682 zł w 2022 roku.
• 1 045 300 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ahava pr wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 682 900
zł.
Koszty operacyjne Ahava pr wyniosły 2 428 124
zł.
Wynagrodzenia stanowią 28%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
136 580 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 682 900 zł w 2023 roku
• 430 041 zł w 2022 roku
• 215 682 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
28% w 2023 roku
•
24% w 2022 roku
•
18% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ahava pr wyniosła 416 820 zł.
a
ktywa obrotowe to 416 820 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 416 820 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 123 167 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 293 653 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 82 364 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 416 820 zł w 2023 roku.
• 350 963 zł w 2022 roku.
• 246 999 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ahava pr wyniosły 293 653 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 416 820 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 58 731 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 293 653 zł w 2023 roku
• 223 890 zł w 2022 roku
• 153 591 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2023 roku
• 64% w 2022 roku
• 62% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ahava pr wykazała przychody na poziomie 2 428 151 zł.
Organizacja zarobiła -929 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2977 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3906 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -320% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 595 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2977 zł w 2023 roku
• 6637 zł w 2022 roku
• 6026 zł w 2021 roku