Lemon Spot to agencja komunikacji zintegrowanej, specjalizująca się w obszarzepublic relations, content marketingu oraz organizacji wydarzeń. Zespół składający się z doświadczonych konsultantów skupia się na dostarczaniu indywidualnych i przemyślanych rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby klientów z różnych branż. Kluczowym celem agencji jest budowanie angażujących i kreatywnych treści, które pomagają w opowiadaniu historii i przyciąganiu uwagi odbiorców. Realizowane są kampanie PR oraz działania w social media, a także produkcja filmów promocyjnych i tworzenie stron internetowych. W zakresie organizacji wydarzeń, Lemon Spot oferuje kompleksowe usługi, od kreacji koncepcji po zarządzanie logistyką. W portfolio agencji znajdują się m.in. śniadania biznesowe, gale, pikniki, debaty i imprezy masowe. Współpraca z profesjonalnymi artystami oraz dbałość o każdy szczegół sprawiają, że klienci czują się wyjątkowo oraz mogą liczyć na efektywne wsparcie w realizacji swoich projektów. Agencja wyróżnia się także pasją i zaangażowaniem swojego zespołu, co przekłada się na sukcesywnie osiągane rezultaty.
W skrócie
Specjalizacja w public relations i content marketingu
Organizacja wydarzeń różnej skali i charakteru
Produkcja treści, w tym filmów promocyjnych i stron internetowych
Stworzenie strategii w zakresie komunikacji
Współpraca z artystami i ekspertami w organizacji eventów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Lemon spot osiągnęła 2 059 212 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 054 688 zł. Pozostałe przychody to 4524 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 795 518 zł.
Zysk netto wyniósł 259 170 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 325 924 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 059 212 zł w 2023 roku.
• 1 133 624 zł w 2022 roku.
• 396 351 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 42 394 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 259 170 zł w 2023 roku.
• 12 888 zł w 2022 roku.
• 8141 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lemon spot wynosi 2 645 052 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
235 565 zł a 5 148 030 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 423 020 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 645 052 zł w 2023 roku.
• 848 488 zł w 2022 roku.
• 328 321 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lemon spot wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lemon spot wyniosła 411 338 zł.
a
ktywa obrotowe to 411 338 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 411 338 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 314 086 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 97 252 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 59 311 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 411 338 zł w 2023 roku.
• 105 400 zł w 2022 roku.
• 47 216 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 63%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 83%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lemon spot wyniosły 97 252 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 411 338 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 097 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 97 252 zł w 2023 roku
• 50 483 zł w 2022 roku
• 5187 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2023 roku
• 48% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lemon spot wykazała przychody na poziomie 2 059 212 zł.
Organizacja zarobiła 276 912 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 17 742 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 259 170 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2769 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 742 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku