SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, JAK I WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W JEJ IMIENIU UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Specjalizacja w strategicznym doradztwie w obszarze komunikacji
Podejście elastyczne do działań komunikacyjnych
Zespół doświadczonych konsultantów w różnych aspektach PR
Wsparcie komunikacji w branżach medycznej i finansowej
Współpraca z ICAN Institute i GRUPA ODITK
Kobold Public Relations to agencja z siedzibą w Katowicach, która od 15 lat specjalizuje się w strategicznym doradztwie w zakresie komunikacji oraz budowania relacji dla liderów, firm i organizacji. Ich podejście do komunikacji charakteryzuje się elastycznością, co pozwala na szybkie dostosowanie działań do zmieniających się potrzeb rynku oraz oczekiwań klientów. Zespół Kobold składa się z doświadczonych konsultantów, którzy posiadają bogate doświadczenie w różnych aspektach komunikacji, w tym w tworzeniu strategii, zarządzaniu relacjami oraz w sytuacjach kryzysowych. Agencja zdobyła zaufanie licznych partnerów, dzięki czemu może się pochwalić różnorodnymi projektami, od wsparcia komunikacji w branży medycznej po doradztwo strategiczne w projektach związanych z lobbingiem oraz marką osobistą liderów biznesu. Kobold współpracuje z takimi organizacjami jak ICAN Institute oraz GRUPA ODITK, co dodatkowo podnosi wartość ich usług w obszarze budowania reputacji i sukcesu liderów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Kobold public relations osiągnęła 667 059 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 667 059 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 475 661 zł.
Zysk netto wyniósł 191 398 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 27 744 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 667 059 zł w 2023 roku.
• 574 426 zł w 2022 roku.
• 950 806 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 56 358 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 191 398 zł w 2023 roku.
• 141 393 zł w 2022 roku.
• 188 960 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Kobold public relations wynosi 211 tys. zł.
EBITDA Kobold public relations wynosi 222 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
58 896 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 211 044 zł w
2023 roku.
• 155 421 zł w
2022 roku.
• 217 900 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
60 216 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 222 134 zł w
2023 roku.
• 155 421 zł w
2022 roku.
• 217 900 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kobold public relations wynosi 1 411 610 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
201 312 zł a 2 679 572 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 179 647 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 411 610 zł w 2023 roku.
• 1 112 333 zł w 2022 roku.
• 1 589 192 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kobold public relations wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,093% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 247 024
zł.
Koszty operacyjne Kobold public relations wyniosły 456 015
zł.
Wynagrodzenia stanowią 54%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-12 995 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 247 024 zł w 2023 roku
• 117 075 zł w 2022 roku
• 440 081 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
54% w 2023 roku
•
28% w 2022 roku
•
60% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kobold public relations wyniosła 465 366 zł.
a
ktywa trwałe to 10 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 455 366 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 465 366 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 268 416 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 196 950 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 47 162 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 465 366 zł w 2023 roku.
• 370 259 zł w 2022 roku.
• 471 356 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 71%.
Marża operacyjna wyniosła 32%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kobold public relations wyniosły 196 950 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 465 366 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 42%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -45 863 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 196 950 zł w 2023 roku
• 151 848 zł w 2022 roku
• 205 379 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 36.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 42% w 2023 roku
• 41% w 2022 roku
• 44% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kobold public relations wykazała przychody na poziomie 667 059 zł.
Organizacja zarobiła 211 044 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 19 646 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 191 398 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3274 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 19 646 zł w 2023 roku
• 13 996 zł w 2022 roku
• 20 224 zł w 2021 roku
Organizacja Kobold public relations wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.06%.