Specjalizacja w public relations, marketingu i komunikacji.
Tworzenie strategii obecności marek w środowisku biznesowym.
Organizacja eventów medialnych, biznesowych i firmowych.
Prowadzenie szkoleń z zakresu PR i marketingu.
Członkostwo w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations.
Beyond Public Relations to agencja specjalizująca się w kompleksowej obsłudze w zakresie public relations, marketingu oraz komunikacji. Działa na rynku z misją, by wspierać firmy w budowaniu ich wizerunku i relacji z interesariuszami. Efektywność działań agencji opiera się na przemyślanych strategiach obecności marek w środowisku biznesowym oraz stworzeniu skutecznych kampanii komunikacyjnych. Beyond Public Relations wyróżnia się doświadczeniem w organizacji różnorodnych eventów, co tworzy unikalne możliwości dla klientów pragnących zaprezentować swoje marki w innowacyjny sposób. Dodatkowo, agencja oferuje usługi szkoleń, które mają na celu podniesienie kompetencji w zakresie PR, co czyni ich ofertę atrakcyjną zarówno dla firm, jak i dla indywidualnych klientów. Zaangażowanie w podnoszenie standardów komunikacji oraz wszechstronność w obsłudze różnych branż podkreślają ich profesjonalizm i rzetelność. Dzięki realnemu wpływowi swoich działań na zwiększenie rozpoznawalności i konkurencyjności klientów, Beyond Public Relations zostaje kluczowym partnerem w zarządzaniu wizerunkiem.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Beyond public relations osiągnęła 997 259 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 997 259 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 916 564 zł.
Zysk netto wyniósł 80 695 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 59 854 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 997 259 zł w 2023 roku.
• 1 017 441 zł w 2022 roku.
• 1 077 276 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 11 907 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 80 695 zł w 2023 roku.
• 38 847 zł w 2022 roku.
• 109 671 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Beyond public relations wynosi 89 tys. zł.
EBITDA Beyond public relations wynosi 89 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
12 918 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 89 272 zł w
2023 roku.
• 44 232 zł w
2022 roku.
• 121 007 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
12 704 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 89 272 zł w
2023 roku.
• 44 232 zł w
2022 roku.
• 132 010 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Beyond public relations wynosi 1 184 338 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
196 718 zł a 2 493 148 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 117 448 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 184 338 zł w 2023 roku.
• 1 029 877 zł w 2022 roku.
• 1 323 932 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Beyond public relations wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 273 012
zł.
Koszty operacyjne Beyond public relations wyniosły 907 987
zł.
Wynagrodzenia stanowią 30%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
19 031 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 273 012 zł w 2023 roku
• 348 562 zł w 2022 roku
• 368 945 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
30% w 2023 roku
•
36% w 2022 roku
•
39% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Beyond public relations wyniosła 335 605 zł.
a
ktywa obrotowe to 335 605 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 335 605 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 262 291 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 73 314 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 43 240 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 335 605 zł w 2023 roku.
• 327 128 zł w 2022 roku.
• 295 348 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Beyond public relations wyniosły 73 314 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 335 605 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 22%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3351 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 73 314 zł w 2023 roku
• 65 531 zł w 2022 roku
• 72 598 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2023 roku
• 20% w 2022 roku
• 25% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Beyond public relations wykazała przychody na poziomie 997 259 zł.
Organizacja zarobiła 89 066 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8371 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 80 695 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1091 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8371 zł w 2023 roku
• 5201 zł w 2022 roku
• 11 240 zł w 2021 roku
Organizacja Beyond public relations wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.08%.