BEYOND PUBLIC RELATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000521578
NIP
5272719742
REGON
147409927

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
336 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
997 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
81 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,2 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. FRANCISZKA KLIMCZAKA, 1
Kod pocztowy
02-797
Rejestracja
2014-08-29
Rozpoczęcie działalności
2015-10-15
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
kontakt@bepr.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
  • Specjalizacja w public relations, marketingu i komunikacji.
  • Tworzenie strategii obecności marek w środowisku biznesowym.
  • Organizacja eventów medialnych, biznesowych i firmowych.
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu PR i marketingu.
  • Członkostwo w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Beyond public relations osiągnęła 997 259 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 997 259 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 916 564 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 80 695 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 59 854 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 997 259 zł w 2023 roku.
• 1 017 441 zł w 2022 roku.
• 1 077 276 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 11 907 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 80 695 zł w 2023 roku.
• 38 847 zł w 2022 roku.
• 109 671 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Beyond public relations wynosi 89 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Beyond public relations wynosi 89 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 12 918 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 89 272 zł w 2023 roku.
• 44 232 zł w 2022 roku.
• 121 007 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 12 704 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 89 272 zł w 2023 roku.
• 44 232 zł w 2022 roku.
• 132 010 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Beyond public relations wynosi 1 184 338 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 196 718 zł a 2 493 148 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 117 448 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 184 338 zł w 2023 roku.
• 1 029 877 zł w 2022 roku.
• 1 323 932 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Beyond public relations wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 273 012 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Beyond public relations wyniosły 907 987 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 30% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 19 031 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 273 012 zł w 2023 roku
• 348 562 zł w 2022 roku
• 368 945 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 30% w 2023 roku
• 36% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Beyond public relations wyniosła 335 605 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 335 605 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 335 605 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 262 291 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 73 314 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 43 240 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 335 605 zł w 2023 roku.
• 327 128 zł w 2022 roku.
• 295 348 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Beyond public relations wyniosły 73 314 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 335 605 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 22%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3351 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 73 314 zł w 2023 roku
• 65 531 zł w 2022 roku
• 72 598 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2023 roku
• 20% w 2022 roku
• 25% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Beyond public relations wykazała przychody na poziomie 997 259 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 89 066 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 8371 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 80 695 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1091 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8371 zł w 2023 roku
• 5201 zł w 2022 roku
• 11 240 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Beyond public relations wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.08%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Piekarska Juszczyk Lidia posiada 45 udziałów, które stanowią 90% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Juszczyk Fundacja Rodzinna W Organizacji posiada 5 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 20.12.2023 jest Piekarska Juszczyk Lidia kontrolujący 90% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 08.01.2018 do 20.12.2023 była Piekarska Juszczyk Lidia kontrolująca 98% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.10.2015 do 08.01.2018:
• Borządek Paweł (50% udziałów)
• Piekarska Juszczyk Lidia (50% udziałów)