People PR to agencja public relations, która specjalizuje się w działaniachzwiązanych z branżą żywnościową i winami. Od 2009 roku dostarcza kompleksowe usługi PR zarówno dla lokalnych, jak i międzynarodowych klientów. Wyróżnia się unikalnym doświadczeniem w realizacji kampanii public relations, które są dostosowane do specyfiki branży, w której klienci działają. Agencja prowadzi różnorodne działania, w tym media relations, planowanie i organizację wydarzeń, a także monitoring mediów. Dodatkowo, oferuje usługi związane z zarządzaniem mediami społecznościowymi, dostosowując komunikację do odpowiednich kanałów i odbiorców. People PR stawia na tworzenie wysokiej jakości treści marketingowych, takich jak e-booki i materiały wideo, a także prowadzenie blogów firmowych, co niewątpliwie wpływa na wzmocnienie wizerunku klientów. Agencja jest członkiem sieci agencji The Food & Wine Republic, co dodatkowo podkreśla jej pozycję w branży. Działania People PR cechują się kreatywnością oraz zrozumieniem potrzeb komunikacyjnych klientów, co znajduje potwierdzenie w pozytywnych opiniach współpracowników zajmujących się mediami i marketingiem.
W skrócie
Specjalizacja w PR dla branży food & wine.
Realizacja strategii PR i media relations.
Zarządzanie działaniami w mediach społecznościowych.
Tworzenie treści marketingowych i prowadzenie blogów.
Członek sieci The Food & Wine Republic.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja People pr osiągnęła 1 036 478 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 031 267 zł. Pozostałe przychody to 5211 zł.
Całkowite koszty wyniosły 799 279 zł.
Zysk netto wyniósł 231 989 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 036 478 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 115 994 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 231 989 zł w 2023 roku.
• 180 656 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji People pr wynosi 1 883 644 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
264 704 zł a 3 247 842 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 941 822 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 883 644 zł w 2023 roku.
• 1 309 674 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji People pr wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów People pr wyniosła 395 661 zł.
a
ktywa obrotowe to 395 661 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 395 661 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 352 938 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 42 723 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 197 830 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 395 661 zł w 2023 roku.
• 228 258 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 66%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania People pr wyniosły 42 723 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 395 661 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21 361 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 42 723 zł w 2023 roku
• 27 602 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2023 roku
• 12% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja People pr wykazała przychody na poziomie 1 036 478 zł.
Organizacja zarobiła 256 129 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 24 140 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 231 989 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 24 140 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku