Organizacja New media osiągnęła 598 221 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 598 221 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 551 715 zł.
Zysk netto wyniósł 46 506 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 299 110 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 598 221 zł w 2019 roku.
• 321 495 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 23 253 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 46 506 zł w 2019 roku.
• 76 231 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji New media wynosi 684 088 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
99 252 zł a 1 495 552 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 342 044 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 684 088 zł w 2019 roku.
• 580 177 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji New media wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2019 roku.
• 0,00% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów New media wyniosła 173 107 zł.
a
ktywa obrotowe to 173 107 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 173 107 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 132 336 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 40 771 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 86 553 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 173 107 zł w 2019 roku.
• 81 231 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 35%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania New media wyniosły 40 771 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 173 107 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 385 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 40 771 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja New media wykazała przychody na poziomie 598 221 zł.
Organizacja zarobiła 51 105 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4599 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 46 506 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2300 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4599 zł w 2019 roku
• 13 452 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja New media wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 75% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2019 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 wynosił on 0.02%.