CLOUD ADS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000822685
NIP
8943150119
REGON
385301542

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
183 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
816 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-111 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
670 tys.
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. LEGNICKA, 50
Kod pocztowy
54-202
Rejestracja
2020-01-09
Rozpoczęcie działalności
2020-01-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Cloud Ads to zintegrowana platforma skoncentrowana na monetyzacji materiałów wideo,która oferuje wydawcom narzędzia do łatwego generowania przychodów z reklam. Firma dostarcza w pełni spersonalizowany, responsywny odtwarzacz HTML5, który obsługuje zarówno reklamy dostarczane przez Cloud Ads, jak i te przyniesione przez samych wydawców, co sprawia, że jej rozwiązania są dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkowników. Platforma zapewnia również zaawansowaną integrację z popularnymi serwisami wideo, w tym YouTube, co umożliwia szybkie rozpoczęcie monetyzacji w kilka chwil bez dodatkowego wysiłku. Cloud Ads wyróżnia się m.in. transparentnym panelem użytkownika, który pozwala na bieżąco śledzić wyniki kampanii oraz w pełni zautomatyzowane procesy sprzedaży powierzchni reklamowej. Wykorzystując sztuczną inteligencję iBig Data, platforma dynamicznie optymalizuje kampanie, co zwiększa ich skuteczność. Zespół Cloud Ads stawia na otwartą komunikację, uczciwe zasady współpracy oraz elastyczne podejście do potrzeb każdego klienta.
W skrócie
  • Monetyzacja wideo przez personalizowany odtwarzacz HTML5
  • Automatyczna integracja z platformami, w tym YouTube
  • Transparentny panel do monitorowania wyników kampanii
  • Optymalizacja kampanii z wykorzystaniem Big Data
  • Uczciwe zasady współpracy bez ukrytych opłat

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Cloud ads osiągnęła 815 979 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 815 978 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 926 862 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 110 884 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 203 995 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 815 979 zł w 2023 roku.
• 962 851 zł w 2022 roku.
• 177 561 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -27 721 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -110 884 zł w 2023 roku.
• 208 667 zł w 2022 roku.
• 4404 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Cloud ads wynosi 670 109 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 039 949 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 167 527 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 670 109 zł w 2023 roku.
• 1 685 854 zł w 2022 roku.
• 188 776 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cloud ads wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Cloud ads wyniosła 183 127 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 183 127 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 183 127 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 168 163 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 964 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 45 782 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 183 127 zł w 2023 roku.
• 413 804 zł w 2022 roku.
• 82 826 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -61%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -66%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Cloud ads wyniosły 14 964 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 183 127 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3741 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 964 zł w 2023 roku
• 134 756 zł w 2022 roku
• 12 446 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2023 roku
• 33% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Cloud ads wykazała przychody na poziomie 815 979 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -110 884 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -110 884 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 20 639 zł w 2022 roku
• 345 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Cloud ads wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 20% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 11% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 20% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ćwiek Łukasz posiada 71 udziałów, które stanowią 71% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Gilewicz Mateusz posiada 16 udziałów, które stanowią 16% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kamiński Piotr posiada 13 udziałów, które stanowią 13% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 06.10.2020 jest Ćwiek Łukasz kontrolujący 71% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 09.01.2020 do 06.10.2020 był Ćwiek Łukasz kontrolując 54% udziałów.

Podobne organizacje do CLOUD ADS