Organizacja Mdmarketing osiągnęła 783 507 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 783 479 zł. Pozostałe przychody to 28 zł.
Całkowite koszty wyniosły 676 681 zł.
Zysk netto wyniósł 106 798 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 104 516 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 783 507 zł w 2020 roku.
• 1 728 208 zł w 2019 roku.
• 1 475 498 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 18 435 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 106 798 zł w 2020 roku.
• 208 401 zł w 2019 roku.
• 108 675 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mdmarketing wynosi 1 012 510 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
62 980 zł a 1 958 767 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 152 338 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 012 510 zł w 2020 roku.
• 2 049 099 zł w 2019 roku.
• 1 460 588 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mdmarketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,02% w 2019 roku.
• 0,03% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mdmarketing wyniosła 220 132 zł.
a
ktywa obrotowe to 220 132 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 220 132 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 83 973 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 136 159 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 17 363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 220 132 zł w 2020 roku.
• 197 883 zł w 2019 roku.
• 140 099 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 49%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 127%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mdmarketing wyniosły 136 159 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 220 132 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5470 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 136 159 zł w 2020 roku
• 113 406 zł w 2019 roku
• 83 803 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2020 roku
• 57% w 2019 roku
• 60% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mdmarketing wykazała przychody na poziomie 783 507 zł.
Organizacja zarobiła 106 798 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 106 798 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku