MARKETING CONSULTING + SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000664285
NIP
6351841314
REGON
366594303

Podsumowanie

aktywa
216 tys.
przychód
1,2 mln
zysk
34 tys.
wartość firmy
1,1 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
MIKOŁÓW
Adres
UL. SKALNA, 4
Kod pocztowy
43-190
Rejestracja
2017-02-17
Rozpoczęcie działalności
2017-02-17
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing consulting + osiągnęła 1 240 043 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 239 516 zł. Pozostałe przychody to 527 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 205 650 zł.
Zysk netto wyniósł 33 866 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 206 674 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 240 043 zł w 2022 roku.
• 1 240 484 zł w 2021 roku.
• 774 904 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 5644 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 33 866 zł w 2022 roku.
• -20 824 zł w 2021 roku.
• 60 049 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing consulting + wynosi 1 105 479 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 143 321 zł a 3 100 106 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 184 247 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 105 479 zł w 2022 roku.
• 944 911 zł w 2021 roku.
• 890 337 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing consulting + wyniosła 216 161 zł.
a
ktywa obrotowe to 216 161 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 216 161 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 191 095 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 25 066 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 36 027 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 216 161 zł w 2022 roku.
• 186 093 zł w 2021 roku.
• 197 169 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing consulting + wyniosły 25 066 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 216 161 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4178 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 25 066 zł w 2022 roku
• 28 864 zł w 2021 roku
• 19 116 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
• 10% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing consulting + wykazała przychody na poziomie 1 240 043 zł.
Organizacja zarobiła 37 810 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3944 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 33 866 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 657 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3944 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 5151 zł w 2020 roku

Organizacja Marketing consulting + wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Orliński Tomasz posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Zając Krzysztof posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Orliński Tomasz (49% udziałów)
• Zając Krzysztof (49% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 17.02.2017 do 17.11.2022:
• Orliński Tomasz (50% udziałów)
• Zając Krzysztof (50% udziałów)