BRANDMATES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000735994
NIP
5223128633
REGON
380485170

Podsumowanie

aktywa
570 tys.
przychód
1 mln
zysk
42 tys.
wartość firmy
1,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. BATALIONÓW CHŁOPSKICH, 87A
Kod pocztowy
01-307
Rejestracja
2018-06-11
Rozpoczęcie działalności
2018-06-11
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.brandmates.pl
Email
office@brandmates.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandmates osiągnęła 1 007 580 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 994 965 zł. Pozostałe przychody to 12 615 zł.
Całkowite koszty wyniosły 952 798 zł.
Zysk netto wyniósł 42 167 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 167 930 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 007 580 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 1 257 396 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 7028 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 42 167 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 155 974 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandmates wynosi 1 224 741 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 384 354 zł a 2 518 950 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 204 123 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 224 741 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 1 747 976 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandmates wyniosła 570 382 zł.
a
ktywa obrotowe to 570 382 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 570 382 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 512 472 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 57 910 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 95 064 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 570 382 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 543 223 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandmates wyniosły 57 910 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 570 382 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9652 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 57 910 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 162 138 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandmates wykazała przychody na poziomie 1 007 580 zł.
Organizacja zarobiła 47 111 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4944 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 42 167 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 824 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4944 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 15 939 zł w 2021 roku

Organizacja Brandmates wykazała zysk netto większy niż 63% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 65% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 70% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Łukasik Grzegorz posiada 34 udziałów, które stanowią 34% firmy.
Ogonowski Maciej posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
Dłużewska Wioleta posiada 33 udziałów, które stanowią 0% firmy.
Największym udziałowcem od 07.09.2020 jest Łukasik Grzegorz kontrolujący 34% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.06.2018 do 07.09.2020 był Łukasik Grzegorz kontrolując 67% udziałów.