Brandmates to agencja marketingowa specjalizująca się w kształtowaniu i rozwijaniuwizerunku marek, oferująca szeroki zakres usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Bez względu na to, czy współpracują z osobą, produktem, miejscem, czy wydarzeniem, ich celem jest wspieranie sukcesu marki poprzez kreatywne i spersonalizowane działania. Wierzą, że każda marka to unikalna historia, która zasługuje na właściwe opowiedzenie. Agencja skupia się na tworzeniu strategii marketingowych, zarządzaniu mediami społecznościowymi oraz public relations. Oferują również produkcję wydarzeń, od konferencji po imprezy plenerowe, co pozwala im zapewnić odpowiednie zasięgi i rozgłos dla klientów. Ich zespół to eksperci z bogatym doświadczeniem, co pozwala na efektywne łączenie kreatywności z profesjonalizmem, zapewniając klientom kompleksową obsługę. Cenią sobie bliskie relacje z klientami, stawiając na zaangażowanie oraz dostosowywanie działań do najnowszych trendów na rynku.
W skrócie
Budowanie wizerunku marek dla różnych typów klientów
Tworzenie strategii marketingowych i contentu
Zarządzanie mediami społecznościowymi i kampaniami PR
Produkcja wydarzeń, od konferencji po imprezy plenerowe
Specjalizacja w influencer i celebrity marketing
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandmates osiągnęła 1 007 580 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 994 965 zł. Pozostałe przychody to 12 615 zł.
Całkowite koszty wyniosły 952 798 zł.
Zysk netto wyniósł 42 167 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 167 930 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 007 580 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 1 257 396 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7028 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 42 167 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 155 974 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandmates wynosi 1 224 741 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
384 354 zł a 2 518 950 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 204 123 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 224 741 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 1 747 976 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandmates wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandmates wyniosła 570 382 zł.
a
ktywa obrotowe to 570 382 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 570 382 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 512 472 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 57 910 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 95 064 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 570 382 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 543 223 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandmates wyniosły 57 910 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 570 382 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9652 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 57 910 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 162 138 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandmates wykazała przychody na poziomie 1 007 580 zł.
Organizacja zarobiła 47 111 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4944 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 42 167 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 824 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4944 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 15 939 zł w 2021 roku