SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Kampanie TV, cyfrowe i w mediach społecznościowych
Bezpośrednia i szczera komunikacja z klientami
Wielomedialne kampanie dla globalnych i lokalnych marek
Współpraca z McDonald's, Pepsi, Nestle, Orange, Mercedes-Benz, IKEA
MUST BE LOUD to kreatywna agencja z siedzibą w Warszawie, która stawia na głośne i dynamiczne podejście do komunikacji. Atmosfera w biurze pełna jest pozytywnej energii, inspirujących rozmów i śmiechu, co sprzyja generowaniu najlepszych pomysłów. Agencja specjalizuje się w tworzeniu strategii kreatywnych, platform komunikacyjnych oraz kampanii reklamowych w różnych mediach, takich jak TV, cyfrowe, media społecznościowe i aktywacje. Jednym z kluczowych elementów wyróżniających MUST BE LOUD jest ich bezpośrednia i szczera komunikacja z klientami, umożliwiająca szybkie reakcje, elastyczność i dostarczanie głośnych rezultatów. Po latach doświadczeń w czołowych agencjach, zespół oferuje swoje usługi w każdym rodzaju mediów, od telewizji, przez mobilne, cyfrowe, media społecznościowe, aż po eventy, radio i reklamę zewnętrzną.Agencja ma na swoim koncie liczne współprace z globalnymi i lokalnymi markami, takimi jak McDonald's, Pepsi, Łomża Beer, Algida, Hochland, Nestle, Orange, T-Mobile, Tele2, Mercedes-Benz, Renault, Volkswagen, Lotos, LOT Polish Airlines, Henkel, Polfarma, Allegro, Wirtualna Polska, Empik, Biedronka, PZU, PKO BP, Eurobank, Getin Bank, Kaspi Bank (Kazachstan), TBC Bank (Gruzja), Kredobank (Ukraina), IKEA i Black Red White. Wielokrotnie ich prace były nagradzane na międzynarodowych festiwalach, w tym Cannes Lions, Eurobest oraz Effie.Zespół zarządzający agencją składa się z Marty Samsonov, pełniącej rolę Managing Director, oraz Mateusza K książęk, piastującego stanowisko Creative Director. Agencja nieustannie dąży do realizacji kreatywnych projektów na najwyższym poziomie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Must be loud osiągnęła 977 255 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 977 255 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 863 778 zł.
Zysk netto wyniósł 113 477 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 162 876 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 977 255 zł w 2023 roku.
• 697 435 zł w 2022 roku.
• 1 711 321 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 18 913 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 113 477 zł w 2023 roku.
• -238 120 zł w 2022 roku.
• 251 841 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Must be loud wynosi 121 tys. zł.
EBITDA Must be loud wynosi 121 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Must be loud wynosi 1 384 048 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
278 637 zł a 2 443 137 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 230 675 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 384 048 zł w 2023 roku.
• 658 487 zł w 2022 roku.
• 2 520 365 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Must be loud wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 476 051
zł.
Koszty operacyjne Must be loud wyniosły 856 262
zł.
Wynagrodzenia stanowią 56%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
79 342 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 476 051 zł w 2023 roku
• 437 243 zł w 2022 roku
• 762 971 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
9.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
56% w 2023 roku
•
47% w 2022 roku
•
53% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Must be loud wyniosła 464 231 zł.
a
ktywa obrotowe to 464 231 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 464 231 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 371 516 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 92 714 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 77 372 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 464 231 zł w 2023 roku.
• 276 817 zł w 2022 roku.
• 518 488 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Must be loud wyniosły 92 714 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 464 231 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 452 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 92 714 zł w 2023 roku
• 18 777 zł w 2022 roku
• 22 328 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
• 4% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Must be loud wykazała przychody na poziomie 977 255 zł.
Organizacja zarobiła 113 477 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 113 477 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 27 297 zł w 2021 roku