Performance Partners to agencja marketingowa, która koncentruje się na dostarczaniukompleksowych usług związanych z marketingiem internetowym oraz automatyzacją marketingu. W ramach swojej działalności oferują szeroki wachlarz szkoleń i doradztwa, które są dostosowane indywidualnie do potrzeb klientów. Zespół spółki korzysta z nowoczesnych narzędzi oraz technik, aby maksymalnie zwiększyć efektywność działań marketingowych swoich klientów. Performance Partners charakteryzuje się indywidualnym podejściem do każdego projektu, co pozwala na efektywne dostosowanie strategii do specyfiki branży i potrzeb danego klienta. Oferują również usługi optymalizacji procesów e-commerce oraz strategie generowania leadów. Posiadają akredytację PARP, co pozwala im realizować projekty dofinansowane z funduszy unijnych, w tym na szkolenia, które mogą być dotowane do 95%. Dzięki usługom Performance Partners, przedsiębiorstwa mogą zwiększać swoją widoczność w internecie oraz skuteczność prowadzonych kampanii reklamowych, co potwierdzają liczne pozytywne opinie zadowolonych klientów.
W skrócie
Szkolenia i doradztwo w zakresie marketingu internetowego
Automatyzacja procesów marketingowych
Optymalizacja e-commerce i customer journey
Generowanie leadów i strategie marketingowe
Dofinansowanie projektów z funduszy unijnych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Performance partners osiągnęła 459 811 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 459 811 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 595 975 zł.
Strata netto wyniosła 136 164 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 70 894 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 459 811 zł w 2022 roku.
• 521 273 zł w 2021 roku.
• 513 440 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -29 832 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -136 164 zł w 2022 roku.
• 14 081 zł w 2021 roku.
• 57 594 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Performance partners wynosi 499 756 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 149 526 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 70 241 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 499 756 zł w 2022 roku.
• 699 177 zł w 2021 roku.
• 900 643 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Performance partners wynosi 0,61%. To oznacza, że firma ma szansę 0,61% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,121% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,61% w 2022 roku.
• 0,30% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Performance partners wyniosła 2 930 971 zł.
a
ktywa trwałe to 1 659 291 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 271 679 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 930 971 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 257 621 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 673 350 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 573 326 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 930 971 zł w 2022 roku.
• 3 228 605 zł w 2021 roku.
• 535 163 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -53%.
Marża operacyjna wyniosła -29%.
Marża netto wyniosła -30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -25 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Performance partners wyniosły 2 673 350 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 930 971 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 91%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 528 824 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 673 350 zł w 2022 roku
• 2 834 820 zł w 2021 roku
• 97 864 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 91% w 2022 roku
• 88% w 2021 roku
• 18% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Performance partners wykazała przychody na poziomie 459 811 zł.
Organizacja zarobiła -136 164 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -136 164 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -459 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 8368 zł w 2021 roku
• 11 918 zł w 2020 roku