Organizacja Marketing profits osiągnęła 327 688 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 197 160 zł. Pozostałe przychody to 130 528 zł.
Całkowite koszty wyniosły 419 316 zł.
Strata netto wyniosła 222 156 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -182 190 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 327 688 zł w 2022 roku.
• 540 721 zł w 2021 roku.
• 457 585 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -244 744 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -222 156 zł w 2022 roku.
• -157 067 zł w 2021 roku.
• 159 283 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing profits wynosi 358 591 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 819 219 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -765 952 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 358 591 zł w 2022 roku.
• 667 230 zł w 2021 roku.
• 957 483 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing profits wyniosła 2 841 930 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 648 459 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 193 471 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 841 930 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 186 843 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 655 087 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 875 934 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 841 930 zł w 2022 roku.
• 1 943 716 zł w 2021 roku.
• 1 109 292 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -119%.
Marża operacyjna wyniosła -104%.
Marża netto wyniosła -68%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -82.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -545.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -61.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -42.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing profits wyniosły 2 655 087 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 841 930 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 93%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 824 900 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 655 087 zł w 2022 roku
• 1 534 716 zł w 2021 roku
• 1 088 898 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 93% w 2022 roku
• 79% w 2021 roku
• 98% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing profits wykazała przychody na poziomie 327 688 zł.
Organizacja zarobiła -222 156 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -222 156 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku