Centrum Koncertowe A2 to nowoczesna przestrzeń dedykowana organizacji wydarzeń muzycznych, która łączy w sobie pasję do muzyki i sztuki performatywnej. Obiekt położony w Wrocławiu, oferuje bogaty kalendarz koncertów, festiwali oraz imprez tematycznych, przyciągając fanów różnych gatunków muzycznych. Centrum specjalizuje się w sprzedaży biletów na różnorodne wydarzenia, co czyni je kluczowym punktem na muzycznej mapie regionu. Unikalnym aspektem Centrum Koncertowego A2 jest jego determinacja w dostosowywaniu oferty do oczekiwań publiczności, co miało szczególne znaczenie w ostatnich latach, szczególnie w kontekście odbudowy działalności kulturalnej po pandemii COVID-19. Współpraca z utalentowanymi artystami i zespołami w połączeniu z profesjonalną organizacją eventów sprawia, że każde wydarzenie w A2 staje się niezapomnianym przeżyciem. Centrum aktywnie angażuje się w lokalną społeczność, organizując nie tylko koncerty, ale także festiwale, które promują lokalnych artystów oraz zespoły.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Centrum koncertowe a2 osiągnęła 3 695 101 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 694 987 zł. Pozostałe przychody to 113 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 324 660 zł.
Zysk netto wyniósł 370 327 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 377 332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 695 101 zł w 2023 roku.
• 3 695 450 zł w 2022 roku.
• 1 483 211 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 48 714 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 370 327 zł w 2023 roku.
• 167 334 zł w 2022 roku.
• -224 157 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Centrum koncertowe a2 wynosi 405 tys. zł.
EBITDA Centrum koncertowe a2 wynosi 493 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
50 589 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 405 085 zł w
2023 roku.
• 212 465 zł w
2022 roku.
• -184 978 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
62 784 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 493 471 zł w
2023 roku.
• 280 622 zł w
2022 roku.
• -132 368 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum koncertowe a2 wynosi 4 540 526 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
595 816 zł a 9 237 751 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 535 332 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 540 526 zł w 2023 roku.
• 3 441 184 zł w 2022 roku.
• 1 152 814 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum koncertowe a2 wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,15% w 2022 roku.
• 0,61% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 679 737
zł.
Koszty operacyjne Centrum koncertowe a2 wyniosły 3 289 902
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
88 508 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 679 737 zł w 2023 roku
• 342 275 zł w 2022 roku
• 262 654 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
•
16% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum koncertowe a2 wyniosła 1 682 397 zł.
a
ktywa trwałe to 790 900 zł.
a
ktywa obrotowe to 891 497 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 682 397 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 794 421 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 887 975 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 172 012 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 682 397 zł w 2023 roku.
• 1 837 922 zł w 2022 roku.
• 969 653 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum koncertowe a2 wyniosły 887 975 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 682 397 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 53 449 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 887 975 zł w 2023 roku
• 1 426 968 zł w 2022 roku
• 750 978 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
• 77% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrum koncertowe a2 wykazała przychody na poziomie 3 695 101 zł.
Organizacja zarobiła 381 486 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 159 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 370 327 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -748 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 159 zł w 2023 roku
• 21 606 zł w 2022 roku
• 24 993 zł w 2021 roku
Organizacja Centrum koncertowe a2 wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.3%.