MEDIAFRESH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000646180NIP
7123322667REGON
365824511
Podsumowanie
aktywa
2,6 mln
przychód
1,5 mln
zysk
78 tys.
wartość firmy
1,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. FRANCISZKA KLIMCZAKA, 1
Kod pocztowy
02-797
Rejestracja
2016-11-09
Rozpoczęcie działalności
2016-11-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.mediafresh.pl
Email
pawel@mediafresh.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄD W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE.
Opis działalności:MEDIAFRESH to wszechstronna agencja, która specjalizuje się w szerokim spektrum...usług związanych z kreacją, technologią oraz światem cyfrowym. Firma oferuje kompleksowe rozwiązania obejmujące projektowanie logo, budowę stron internetowych oraz sklepów e-commerce, prowadzenie kampanii online, produkcję filmów i fotografii, tworzenie prezentacji i aplikacji mobilnych. Ich usługi nie kończą się na tradycyjnych formach marketingu cyfrowego; mogą również realizować zaawansowane projekty, takie jak spacery 360. MEDIAFRESH wyróżnia się na tle konkurencji indywidualnym podejściem, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby klienta. Dzięki dużemu doświadczeniu i dbałości o detale firma zdobyła zaufanie szerokiego grona klientów. Śledzenie ich dotychczasowych realizacji jest możliwe za pośrednictwem kont na Facebooku i Instagramie.
W skrócie
Projektowanie logo i stron internetowych
Budowa sklepów e-commerce
Prowadzenie kampanii online
Produkcja filmów i fotografii
Tworzenie aplikacji mobilnych i spacerów 360
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mediafresh osiągnęła 1 528 790 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 528 790 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 450 660 zł.
Zysk netto wyniósł 78 129 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 295 863 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 528 790 zł w 2021 roku.
• 892 674 zł w 2020 roku.
• 585 457 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 28 505 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 78 129 zł w 2021 roku.
• 57 547 zł w 2020 roku.
• 17 971 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediafresh wynosi 1 413 791 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
82 081 zł a 3 821 974 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 295 891 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 413 791 zł w 2021 roku.
• 855 048 zł w 2020 roku.
• 462 190 zł w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mediafresh wyniosła 2 610 324 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 610 324 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 610 324 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 109 442 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 500 882 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 640 332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 610 324 zł w 2021 roku.
• 253 569 zł w 2020 roku.
• 188 021 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 71%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mediafresh wyniosły 2 500 882 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 610 324 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 605 249 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 500 882 zł w 2021 roku
• 213 908 zł w 2020 roku
• 201 651 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2021 roku
• 84% w 2020 roku
• 107% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mediafresh wykazała przychody na poziomie 1 528 790 zł.
Organizacja zarobiła 96 185 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 056 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 78 129 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4514 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 056 zł w 2021 roku
• 11 126 zł w 2020 roku
• 4738 zł w 2019 roku