MEDIAFRESH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000646180
NIP
7123322667
REGON
365824511

Podsumowanie

aktywa
2,6 mln
przychód
1,5 mln
zysk
78 tys.
wartość firmy
1,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. FRANCISZKA KLIMCZAKA, 1
Kod pocztowy
02-797
Rejestracja
2016-11-09
Rozpoczęcie działalności
2016-11-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.mediafresh.pl
Email
pawel@mediafresh.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄD W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE.
Opis działalności: MEDIAFRESH to wszechstronna agencja, która specjalizuje się w szerokim spektrum ...
W skrócie
  • Projektowanie logo i stron internetowych
  • Budowa sklepów e-commerce
  • Prowadzenie kampanii online
  • Produkcja filmów i fotografii
  • Tworzenie aplikacji mobilnych i spacerów 360

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Mediafresh osiągnęła 1 528 790 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 528 790 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 450 660 zł.
Zysk netto wyniósł 78 129 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 295 863 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 528 790 zł w 2021 roku.
• 892 674 zł w 2020 roku.
• 585 457 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 28 505 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 78 129 zł w 2021 roku.
• 57 547 zł w 2020 roku.
• 17 971 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediafresh wynosi 1 413 791 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 82 081 zł a 3 821 974 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 295 891 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 413 791 zł w 2021 roku.
• 855 048 zł w 2020 roku.
• 462 190 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Mediafresh wyniosła 2 610 324 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 610 324 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 610 324 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 109 442 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 500 882 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 640 332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 610 324 zł w 2021 roku.
• 253 569 zł w 2020 roku.
• 188 021 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 71%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Mediafresh wyniosły 2 500 882 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 610 324 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 605 249 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 500 882 zł w 2021 roku
• 213 908 zł w 2020 roku
• 201 651 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2021 roku
• 84% w 2020 roku
• 107% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Mediafresh wykazała przychody na poziomie 1 528 790 zł.
Organizacja zarobiła 96 185 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 056 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 78 129 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4514 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 056 zł w 2021 roku
• 11 126 zł w 2020 roku
• 4738 zł w 2019 roku

Organizacja Mediafresh wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Durka Paweł posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Krzysiak Maciej posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 14.11.2023 jest Durka Paweł kontrolujący 80% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.11.2016 do 14.11.2023 był Durka Paweł kontrolując 100% udziałów.