POV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000220351
NIP
5632197382
REGON
110725979

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
515 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,6 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
16 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
FILONA, 16
Kod pocztowy
02-658
Rejestracja
2004-10-26
Rozpoczęcie działalności
2004-12-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
info@pointofview.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO REPREZENTACJI PRZYSŁUGUJE: A)W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO-PREZESOWI ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEMU SAMODZIELNIE, B)W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO-DWÓM CZŁONKOM ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYM ŁĄCZNIE LUB JEDNEMU CZŁONKOWI ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEMU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis
Point of View to dynamiczna agencja kreatywna, która specjalizuje się w tworzeniuinteraktywnych doświadczeń dla marek. Z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży, agencja skupia się na budowaniu wizerunku swoich klientów w sieci poprzez innowacyjne kampanie i promocyjne działania. Oferta Point of View obejmuje różnorodne usługi, od strategii marketingowych po realizację złożonych projektów graficznych. Zespół agencji angażuje się w każdy etap współpracy z klientem, co przekłada się na wysoką jakość realizowanych projektów i ich skuteczność. Dotychczasowe osiągnięcia, takie jak kampanie dla renomowanych marek takich jak BNP Paribas, La Roche-Posay czy Credit Agricole, świadczą o umiejętności agencji w zakresie tworzenia skutecznych i atrakcyjnych narracji, które przyciągają uwagę odbiorców i budują silną obecność w sieci.
W skrócie
  • Tworzenie interaktywnych doświadczeń dla marek
  • Ponad 20 lat doświadczenia w marketingu internetowym
  • Realizacja kampanii promocyjnych dla wiodących marek

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pov osiągnęła 1 607 781 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 607 695 zł. Pozostałe przychody to 86 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 591 745 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 15 950 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 176 307 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 607 781 zł w 2021 roku.
• 1 407 604 zł w 2020 roku.
• 1 382 460 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 21 479 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 15 950 zł w 2021 roku.
• 292 373 zł w 2020 roku.
• 101 424 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Pov wynosi 1 396 176 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 159 499 zł a 4 019 452 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 198 619 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 396 176 zł w 2021 roku.
• 2 371 455 zł w 2020 roku.
• 1 371 617 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pov wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,03% w 2019 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Pov wyniosła 514 986 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 514 986 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 514 986 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 347 363 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 167 623 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 103 036 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 514 986 zł w 2021 roku.
• 432 647 zł w 2020 roku.
• 180 610 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Pov wyniosły 167 623 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 514 986 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2868 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 167 623 zł w 2021 roku
• 81 233 zł w 2020 roku
• 121 570 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 29.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2021 roku
• 19% w 2020 roku
• 67% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pov wykazała przychody na poziomie 1 607 781 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 16 046 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 96 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 15 950 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 24 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 96 zł w 2021 roku
• 23 985 zł w 2020 roku
• 222 zł w 2019 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pov wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 39% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
E Point posiada 318 udziałów, które stanowią 63.6% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Majewski Mariusz posiada 157 udziałów, które stanowią 31.4% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 06.02.2012 jest E Point kontrolujący 64% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 29.11.2005 do 06.02.2012 był E Point kontrolując 67% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 26.10.2004 do 29.11.2005 najwięcej udziałów posiadał Żuchowicz Marcin . Jego udziały w tym czasie wynosiły 95%.

Podobne organizacje do POV

Organizacja Numer KRS
1
0000619192
2
0000817530
3
0000176132
4
0000816092
5
0000910895
6
0000377161
7
0000487265
8
0000839634
9
0000265037
10
0000325262
11
0000520837
12
0000637369
13
0000774517
14
0000870776
15
0000078909
16
0000602338
17
0000727688
18
0000731183
19
0000121667
20
0000758917
21
0000611523
22
0000656330
23
0000734831
24
0000764142
25
0000580143
26
0000623475
27
0000704389
28
0000741451
29
0000309522
30
0000604012