KREATIVIA to innowacyjna platforma stworzona z myślą o dostosowywaniu systemówreklamowych do potrzeb klientów. Specjalizuje się w produkcji i sprzedaży różnorodnych rozwiązań w zakresie reklamy wizualnej, w tym kasetonów, pylony, banery tekstylne oraz systemy wystawiennicze. Jednym z unikalnych aspektów działalności KREATIVII jest możliwość konfigurowania produktów w ramach jej systemu Kreativia Creator, co umożliwia pełną personalizację zamówień w trybie 24/7. Oferowane są również usługi w zakresie wizualizacji produktów w rzeczywistości rozszerzonej (AR), co pozwala klientom na lepsze zaplanowanie efektu końcowego. KREATIVIA dysponuje szerokim katalogiem produktów, a także zapewnia dokładną dokumentację oraz proste generowanie ofert. Misją firmy jest ułatwienie dostępu do nowoczesnych systemów reklamowych, które sprostają wymaganiom współczesnego rynku.
W skrócie
Produkcja kasetonów, pylony i banerów tekstylnych
Platforma Kreativia Creator do personalizacji produktów
Usługi wizualizacji produktów w rzeczywistości rozszerzonej
Szeroki katalog produktów i łatwe generowanie ofert
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Kreativia osiągnęła 33 443 198 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 33 226 536 zł. Pozostałe przychody to 216 662 zł.
Całkowite koszty wyniosły 32 258 377 zł.
Zysk netto wyniósł 968 159 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5 009 249 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 33 443 198 zł w 2022 roku.
• 20 019 576 zł w 2021 roku.
• 42 278 102 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 169 354 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 968 159 zł w 2022 roku.
• 416 022 zł w 2021 roku.
• 4 769 194 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kreativia wynosi 32 861 028 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6 692 928 zł a 83 607 994 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 283 976 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 32 861 028 zł w 2022 roku.
• 21 030 852 zł w 2021 roku.
• 52 970 541 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kreativia wynosi 0,21%. To oznacza, że firma ma szansę 0,21% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,082% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,21% w 2022 roku.
• 0,30% w 2021 roku.
• 0,06% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kreativia wyniosła 21 910 838 zł.
a
ktywa trwałe to 6 369 933 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 540 905 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 21 910 838 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 923 905 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 986 933 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 787 596 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 21 910 838 zł w 2022 roku.
• 18 981 315 zł w 2021 roku.
• 16 810 087 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kreativia wyniosły 12 986 933 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 21 910 838 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 098 181 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 986 933 zł w 2022 roku
• 10 954 141 zł w 2021 roku
• 9 198 934 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2022 roku
• 58% w 2021 roku
• 55% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kreativia wykazała przychody na poziomie 33 443 198 zł.
Organizacja zarobiła 1 263 183 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 295 024 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 968 159 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 59 005 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 295 024 zł w 2022 roku
• 160 956 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku