SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO JEJ REPREZENTOWANIA UPRAWNIONY JEST W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ OSOBY - ŁĄCZNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, A W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z JEDNEJ OSOBY - CZŁONEK ZARZĄDU.
Organizacja Interactive marketing guide osiągnęła 57 526 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 57 526 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 245 361 zł.
Strata netto wyniosła 187 835 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -987 032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 57 526 zł w 2021 roku.
• 635 700 zł w 2020 roku.
• 859 234 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -199 922 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -187 835 zł w 2021 roku.
• -136 524 zł w 2020 roku.
• 107 179 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Interactive marketing guide wynosi -188 tys. zł.
EBITDA Interactive marketing guide wynosi -159 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
229 535 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -187 696 zł w
2021 roku.
• -139 420 zł w
2020 roku.
• 118 311 zł w
2019 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
225 765 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -159 016 zł w
2021 roku.
• -125 407 zł w
2020 roku.
• 122 880 zł w
2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Interactive marketing guide wynosi 308 654 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 441 617 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 364 717 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 308 654 zł w 2021 roku.
• 834 979 zł w 2020 roku.
• 1 515 111 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Interactive marketing guide wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2021 roku.
• 0,07% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Interactive marketing guide wyniosła 416 508 zł.
a
ktywa trwałe to 34 007 zł.
a
ktywa obrotowe to 382 502 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 416 508 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 360 404 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 56 104 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -223 920 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 416 508 zł w 2021 roku.
• 648 856 zł w 2020 roku.
• 793 671 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -45%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -52%.
Marża operacyjna wyniosła -326%.
Marża netto wyniosła -327%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -30.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -86.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -85.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Interactive marketing guide wyniosły 56 104 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 416 508 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -97 465 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 56 104 zł w 2021 roku
• 100 617 zł w 2020 roku
• 108 908 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2021 roku
• 16% w 2020 roku
• 14% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Interactive marketing guide wykazała przychody na poziomie 57 526 zł.
Organizacja zarobiła -187 835 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -187 835 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -29 083 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 9557 zł w 2019 roku