Rodzinna marka zajmująca się ręcznie robionymi produktami do wnętrz.
Oferta obejmuje fotele, stoły, komody, akcesoria biurowe i inne elementy wyposażenia.
Inspiracja czerpana z minimalizmu oraz ponadczasowego designu.
Aktywnie dzielą się swoją historią i filozofią na mediach społecznościowych.
Skupienie na wysokiej jakości materiałów oraz unikalnym podejściu do klientów.
The Good Living to rodzinna marka z Polski, która specjalizuje się w projektowaniu i sprzedaży ręcznie wykonanych produktów do wnętrz. Ich oferta obejmuje różnorodne elementy wyposażenia, takie jak fotele, stoły, komody i akcesoria biurowe, wszystkie wykonane z wysokiej jakości materiałów. Marka czerpie inspirację z minimalizmu oraz ponadczasowego designu, co pozwala jej wyróżnić się na rynku. Klientom oferowane są zarówno nowoczesne, eleganckie meble, jak i funkcjonalne akcesoria, które dodają charakteru każdemu wnętrzu. The Good Living angażuje się w tworzenie unikalnych, stworzonych z pasją produktów, co podkreśla ich indywidualne podejście do każdego zamówienia. Dodatkowo, poprzez aktywność na mediach społecznościowych i publikacje na blogu, marka dzieli się swoją podróżą oraz historią, budując społeczność miłośników dobrego designu i jakości.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja The good living osiągnęła 1 072 876 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 072 872 zł. Pozostałe przychody to 4 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 035 989 zł.
Zysk netto wyniósł 36 883 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 214 575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 072 876 zł w 2022 roku.
• 430 433 zł w 2021 roku.
• 141 899 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 36 883 zł w 2022 roku.
• -10 632 zł w 2021 roku.
• 44 474 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT The good living wynosi 40 tys. zł.
EBITDA The good living wynosi 40 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji The good living wynosi 925 137 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
62 356 zł a 2 682 190 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 168 388 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 925 137 zł w 2022 roku.
• 321 650 zł w 2021 roku.
• 315 163 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji The good living wynosi 0,29%. To oznacza, że firma ma szansę 0,29% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,053% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,29% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne The good living wyniosły 1 033 343
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów The good living wyniosła 1 015 980 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 015 980 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 015 980 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 83 142 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 932 839 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 177 992 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 015 980 zł w 2022 roku.
• 367 645 zł w 2021 roku.
• 60 597 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 44%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania The good living wyniosły 932 839 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 015 980 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 92%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 183 550 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 932 839 zł w 2022 roku
• 321 386 zł w 2021 roku
• 3706 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 92% w 2022 roku
• 87% w 2021 roku
• 6% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja The good living wykazała przychody na poziomie 1 072 876 zł.
Organizacja zarobiła 39 510 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2627 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 36 883 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 525 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2627 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 3908 zł w 2020 roku