BRAMA SMAKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000597592
NIP
5751889212
REGON
363535694

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
544 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
365 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
74 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
621 tys.
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
LUBLINIEC
Adres
UL. GRUNWALDZKA, 19A
Kod pocztowy
42-700
Rejestracja
2016-01-20
Rozpoczęcie działalności
2016-01-20
Kapitał zakładowy
60000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@bramasmaku.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
Brama Smaku to firma cateringowa, która powstała w 2016 roku z pasji do kuchni ikultury kulinarnej. Działając w trudnych warunkach związanych z pandemią COVID-19, Brama Smaku skupiła się na organizacji imprez cateringowych oraz sprzedaży produktów garmażeryjnych. Kluczowym elementem oferty są posiłki przygotowane z lokalnych składników, w tym mięsa od lokalnych hodowców, a także własnoręcznie przygotowywane dodatki, takie jak kiszone warzywa i ocet jabłkowy. Brama Smaku rezygnuje z użycia sztucznych konserwantów i polepszaczy, stawiając na naturalne smaki. Specjalizuje się w cateringu na różnego rodzaju wydarzenia, w tym imprezy rodzinne i firmowe, zapewniając kompleksową obsługę, która obejmuje nie tylko dostarczanie posiłków, ale również wynajem wyposażenia. Oferuje również sezonowe menu, które zawiera tradycyjne potrawy na różne święta. Dodatkowo, Brama Smaku jest właścicielem marki Brama Delikatesy, która promuje lokalne smakołyki, takie jak pasztety i rillettes - arcyciekawe propozycje, które można zastać również w lokalnych delikatesach. Przez cały czas działalności firma kombinowała nowoczesne podejście do gastronomi, wprowadzając produkty wegetariańskie i bezglutenowe, dostosowując ofertę do różnych potrzeb klientów.
W skrócie
  • Specjalizacja w cateringu eventów rodzinnych i firmowych.
  • Użycie lokalnych składników, unikanie sztucznych dodatków.
  • Oferowanie tradycyjnych potraw w sezonowym menu.
  • Posiadanie marki Brama Delikatesy z produktami garmażeryjnymi.
  • Dostawa gratis dla zamówień powyżej 500 zł w okolicy Lublińca.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brama smaku osiągnęła 364 966 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 364 963 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 291 428 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 73 535 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 60 828 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 364 966 zł w 2023 roku.
• 247 755 zł w 2022 roku.
• 43 533 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 14 557 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 73 535 zł w 2023 roku.
• 34 098 zł w 2022 roku.
• -18 438 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Brama smaku wynosi 621 438 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 83 986 zł a 1 029 497 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 103 573 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 621 438 zł w 2023 roku.
• 328 865 zł w 2022 roku.
• 30 751 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brama smaku wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Brama smaku wyniosła 544 191 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 463 007 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 81 184 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 544 191 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 111 981 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 432 210 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 80 753 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 544 191 zł w 2023 roku.
• 484 234 zł w 2022 roku.
• 471 227 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 66%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 24%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 20%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 359567.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Brama smaku wyniosły 432 210 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 544 191 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 79%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 58 821 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 432 210 zł w 2023 roku
• 447 830 zł w 2022 roku
• 468 921 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 79% w 2023 roku
• 92% w 2022 roku
• 100% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brama smaku wykazała przychody na poziomie 364 966 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 80 488 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 6953 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 73 535 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1159 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6953 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brama smaku wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 39% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 39% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Stroceń Sylwia posiada 48 udziałów, które stanowią 96% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 04.01.2019 jest Stroceń Sylwia kontrolujący 96% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 20.01.2016 do 04.01.2019 była Stroceń Sylwia kontrolująca 96% udziałów.

Podobne organizacje do BRAMA SMAKU

Organizacja Numer KRS
1
0000734208
2
0000897286
3
0000203996
4
0000783892
5
0000420620
6
0000366056
7
0000791125
8
0000343837
9
0000647387
10
0001036045
11
0000660363
12
0000650409
13
0000734859
14
0000654140
15
0000164868
16
0000558067
17
0000702461
18
0000717643
19
0000421462
20
0000804771
21
0000887647
22
0000671722
23
0000696765
24
0000518543
25
0000869648
26
0000877167
27
0000195209
28
0000494456
29
0000638870
30
0000506397