CREATIVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000508077
NIP
5423237404
REGON
200852398

Podsumowanie

aktywa
5,3 mln
przychód
19,9 mln
zysk
3,7 mln
wartość firmy
30,9 mln
Podstawowe info
Województwo
PODLASKIE
Miejscowość
BIAŁYSTOK
Adres
UL. M. CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 3
Kod pocztowy
15-094
Rejestracja
2014-04-30
Rozpoczęcie działalności
2014-05-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Creativa osiągnęła 19 882 262 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 19 877 627 zł. Pozostałe przychody to 4634 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 197 641 zł.
Zysk netto wyniósł 3 679 986 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 380 116 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 19 882 262 zł w 2022 roku.
• 19 302 732 zł w 2021 roku.
• 15 307 829 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 495 081 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 679 986 zł w 2022 roku.
• 4 173 835 zł w 2021 roku.
• 3 697 568 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creativa wynosi 30 848 026 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 873 240 zł a 51 519 808 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 927 521 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 30 848 026 zł w 2022 roku.
• 32 710 344 zł w 2021 roku.
• 27 911 090 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Creativa wyniosła 5 250 214 zł.
a
ktywa trwałe to 440 422 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 809 792 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 250 214 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 830 986 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 419 228 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 536 282 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 250 214 zł w 2022 roku.
• 5 384 873 zł w 2021 roku.
• 4 743 122 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 70%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 96%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Creativa wyniosły 1 419 228 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 250 214 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 55 679 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 419 228 zł w 2022 roku
• 1 189 519 zł w 2021 roku
• 855 659 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
• 18% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Creativa wykazała przychody na poziomie 19 882 262 zł.
Organizacja zarobiła 4 581 248 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 901 262 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 679 986 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 180 252 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 901 262 zł w 2022 roku
• 547 973 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Creativa wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.009%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do CREATIVA

Organizacja Numer KRS
1
0000219933
2
0000406968
3
0000631409
4
0000278115
5
0000357803
6
0000631488
7
0000068587
8
0000435227
9
0000801660
10
0000184663
11
0000017145
12
0000303920
13
0000197497
14
0000802004
15
0000902111
16
0000935204
17
0000278712
18
0000201473
19
0000062727
20
0000293584
21
0000503093
22
0000371344
23
0000538395
24
0000159968
25
0000460016
26
0000046556
27
0000239296
28
0000507970
29
0000133555
30
0000487040