Wynajem busów i autobusów na terenie Polski i Europy.
Specjalizacja w transferach lotniskowych.
Nowoczesna flota pojazdów marki Mercedes.
Działalność od 2010 roku z pozytywnymi opiniami klientów.
Obsługuje zarówno krótkie, jak i długie trasy transportowe.
Air-Transfer.pl sp. z o.o. to firma transportowa z siedzibą w Koszalinie, działająca nieprzerwanie od 2010 roku. Specjalizuje się w wynajmie busów oraz autobusów, oferując usługi transferów lotniskowych i przewozu osób. W swojej flocie posiada nowoczesne i komfortowe pojazdy marki Mercedes, które nie są starsze niż trzy lata, co zapewnia wysoki standard i bezpieczeństwo przewozu. Air-Transfer.pl obsługuje zarówno krajowe, jak i międzynarodowe trasy, oferując transport w całej Polsce oraz w Europie, co czyni ją konkurencyjną na rynku. Dodatkowo, firma cieszy się pozytywnymi opiniami klientów, co wpisuje ją w grono sprawdzonych i rzetelnych przewoźników. Dzięki dynamicznemu rozwojowi i dbałości o potrzeby klientów, Air-Transfer.pl zyskało uznanie na rynku przewozów, stając się pierwszym wyborem dla osób poszukujących komfortowego transportu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Air-transfer.pl osiągnęła 9 856 404 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 843 439 zł. Pozostałe przychody to 12 964 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 415 760 zł.
Zysk netto wyniósł 427 680 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 147 824 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 856 404 zł w 2023 roku.
• 7 313 867 zł w 2022 roku.
• 3 472 170 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 36 760 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 427 680 zł w 2023 roku.
• 932 371 zł w 2022 roku.
• -598 537 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Air-transfer.pl wynosi 9 677 810 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 396 156 zł a 24 641 009 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 014 003 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 677 810 zł w 2023 roku.
• 9 680 792 zł w 2022 roku.
• 2 314 780 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Air-transfer.pl wynosi 0,21%. To oznacza, że firma ma szansę 0,21% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,031% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,21% w 2023 roku.
• 0,22% w 2022 roku.
• 1,22% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 274 264
zł.
Koszty operacyjne Air-transfer.pl wyniosły 9 121 615
zł.
Wynagrodzenia stanowią 25%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
266 756 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 274 264 zł w 2023 roku
• 1 396 189 zł w 2022 roku
• 896 006 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
25% w 2023 roku
•
22% w 2022 roku
•
22% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Air-transfer.pl wyniosła 5 311 409 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 705 066 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 606 343 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 311 409 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 861 541 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 449 868 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 710 641 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 311 409 zł w 2023 roku.
• 4 463 780 zł w 2022 roku.
• 3 808 924 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Air-transfer.pl wyniosły 3 449 868 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 311 409 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 574 978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 449 868 zł w 2023 roku
• 3 029 918 zł w 2022 roku
• 4 305 429 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2023 roku
• 68% w 2022 roku
• 113% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Air-transfer.pl wykazała przychody na poziomie 9 856 404 zł.
Organizacja zarobiła 645 747 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 218 067 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 427 680 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 34% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 36 345 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 218 067 zł w 2023 roku
• 108 036 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Air-transfer.pl wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Chmiel Michał
posiada 47 udziałów, które stanowią 47% firmy.
Szemro Robert
posiada 46 udziałów, które stanowią 46% firmy.
Największym udziałowcem od 07.10.2019 jest
Chmiel Michał
kontrolujący 47% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.08.2019 do 07.10.2019
był Chmiel Michał
kontrolując 47% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 30.04.2014 do 14.08.2019:
• Air Trasnfer.ltd (50% udziałów)
• Chmiel Michał (50% udziałów)