Organizacja Darłowskie przedsiębiorstwo przewozowe osiągnęła 8 352 794 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 349 361 zł. Pozostałe przychody to 3433 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 000 401 zł.
Zysk netto wyniósł 1 348 960 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 524 868 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 352 794 zł w 2023 roku.
• 8 288 413 zł w 2022 roku.
• 4 897 834 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 142 078 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 348 960 zł w 2023 roku.
• 1 288 466 zł w 2022 roku.
• 100 061 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Darłowskie przedsiębiorstwo przewozowe wynosi 1,5 mln zł.
EBITDA Darłowskie przedsiębiorstwo przewozowe wynosi 2,11 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
133 146 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 502 458 zł w
2023 roku.
• 1 413 192 zł w
2022 roku.
• 137 608 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
170 893 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 107 173 zł w
2023 roku.
• 1 986 921 zł w
2022 roku.
• 398 770 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Darłowskie przedsiębiorstwo przewozowe wynosi 14 665 927 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 701 559 zł a 20 881 984 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 360 562 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 665 927 zł w 2023 roku.
• 13 369 311 zł w 2022 roku.
• 5 388 955 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Darłowskie przedsiębiorstwo przewozowe wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,14% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 768 362
zł.
Koszty operacyjne Darłowskie przedsiębiorstwo przewozowe wyniosły 6 846 903
zł.
Wynagrodzenia stanowią 26%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
200 890 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 768 362 zł w 2023 roku
• 1 381 285 zł w 2022 roku
• 975 716 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
26% w 2023 roku
•
20% w 2022 roku
•
20% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Darłowskie przedsiębiorstwo przewozowe wyniosła 7 132 474 zł.
a
ktywa trwałe to 2 244 720 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 887 754 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 132 474 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 935 412 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 197 062 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 840 419 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 132 474 zł w 2023 roku.
• 4 675 404 zł w 2022 roku.
• 5 118 771 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Darłowskie przedsiębiorstwo przewozowe wyniosły 2 197 062 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 132 474 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 250 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 197 062 zł w 2023 roku
• 1 088 952 zł w 2022 roku
• 2 820 785 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2023 roku
• 23% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Darłowskie przedsiębiorstwo przewozowe wykazała przychody na poziomie 8 352 794 zł.
Organizacja zarobiła 1 498 894 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 149 934 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 348 960 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 563 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 149 934 zł w 2023 roku
• 105 146 zł w 2022 roku
• 19 988 zł w 2021 roku
Organizacja Darłowskie przedsiębiorstwo przewozowe wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.