SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
- JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ALBO CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM - DWAJ PROKURENCI - CZŁONEK ZARZĄDU ALBO PROKURENT DZIAŁAJĄCY Z PEŁNOMOCNIKIEM - PEŁNOMOCNICY DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB ŁĄCZNIE W GRANICACH SWOJEGO UMOCOWANIA
Organizacja Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej osiągnęła 11 082 939 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 026 345 zł. Pozostałe przychody to 56 594 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 289 386 zł.
Zysk netto wyniósł 736 959 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 452 858 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 082 939 zł w 2023 roku.
• 8 797 420 zł w 2022 roku.
• 7 967 662 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -16 196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 736 959 zł w 2023 roku.
• -392 632 zł w 2022 roku.
• -80 121 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wynosi 808 tys. zł.
EBITDA Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wynosi 1,31 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
25 462 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 807 600 zł w
2023 roku.
• -377 149 zł w
2022 roku.
• -63 731 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
19 929 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 309 942 zł w
2023 roku.
• 86 841 zł w
2022 roku.
• 337 777 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wynosi 13 519 302 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 182 840 zł a 27 707 346 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 482 942 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 519 302 zł w 2023 roku.
• 8 495 068 zł w 2022 roku.
• 8 236 369 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,056% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 5 103 628
zł.
Koszty operacyjne Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wyniosły 10 218 745
zł.
Wynagrodzenia stanowią 50%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
215 165 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 5 103 628 zł w 2023 roku
• 4 337 113 zł w 2022 roku
• 4 124 544 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
50% w 2023 roku
•
47% w 2022 roku
•
51% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wyniosła 5 556 258 zł.
a
ktywa trwałe to 3 090 405 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 465 853 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 556 258 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 243 787 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 312 471 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 102 117 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 556 258 zł w 2023 roku.
• 4 717 468 zł w 2022 roku.
• 5 082 262 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wyniosły 1 312 471 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 556 258 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -225 640 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 312 471 zł w 2023 roku
• 1 210 640 zł w 2022 roku
• 1 182 802 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2023 roku
• 26% w 2022 roku
• 23% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wykazała przychody na poziomie 11 082 939 zł.
Organizacja zarobiła 838 750 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 101 791 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 736 959 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6482 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 101 791 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.