SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Delta transport osiągnęła 7 389 701 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 376 467 zł. Pozostałe przychody to 13 234 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 108 166 zł.
Zysk netto wyniósł 268 301 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 30 442 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 389 701 zł w 2023 roku.
• 7 658 393 zł w 2022 roku.
• 4 166 840 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 44 432 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 268 301 zł w 2023 roku.
• 2 073 510 zł w 2022 roku.
• -397 434 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Delta transport wynosi 313 tys. zł.
EBITDA Delta transport wynosi 652 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
49 428 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 312 934 zł w
2023 roku.
• 2 122 175 zł w
2022 roku.
• -347 377 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
74 218 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 651 901 zł w
2023 roku.
• 2 132 142 zł w
2022 roku.
• -113 516 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Delta transport wynosi 7 928 006 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 928 333 zł a 18 474 254 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 392 167 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 928 006 zł w 2023 roku.
• 15 126 743 zł w 2022 roku.
• 2 949 869 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Delta transport wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,11% w 2022 roku.
• 1,96% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 526 259
zł.
Koszty operacyjne Delta transport wyniosły 7 063 534
zł.
Wynagrodzenia stanowią 22%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
146 714 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 526 259 zł w 2023 roku
• 593 862 zł w 2022 roku
• 475 206 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
22% w 2023 roku
•
11% w 2022 roku
•
11% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Delta transport wyniosła 3 293 998 zł.
a
ktywa trwałe to 546 074 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 747 924 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 293 998 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 571 111 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 722 886 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 300 432 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 293 998 zł w 2023 roku.
• 3 804 751 zł w 2022 roku.
• 2 121 215 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Delta transport wyniosły 722 886 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 293 998 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 22%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 41 572 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 722 886 zł w 2023 roku
• 1 501 941 zł w 2022 roku
• 1 891 915 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
• 89% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Delta transport wykazała przychody na poziomie 7 389 701 zł.
Organizacja zarobiła 268 301 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 268 301 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -664 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Delta transport wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Łakomy Jarosław
posiada 9000 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Łakomy Urszula
posiada 1000 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 27.05.2020 jest
Łakomy Jarosław
kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.10.2013 do 27.05.2020
był Łakomy Jarosław
kontrolując 95% udziałów.
W okresie od 12.08.2011 do 14.10.2013 najwięcej udziałów posiadał Łakomy Jarosław . Jego udziały w tym czasie wynosiły 95%.