Organizacja Air-transfer osiągnęła 1 064 677 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 776 894 zł. Pozostałe przychody to 287 782 zł.
Całkowite koszty wyniosły 780 475 zł.
Strata netto wyniosła 3581 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -3133 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 064 677 zł w 2022 roku.
• 805 885 zł w 2021 roku.
• 705 838 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 11 112 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3581 zł w 2022 roku.
• -157 466 zł w 2021 roku.
• -220 536 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Air-transfer wynosi 709 784 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 661 692 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2089 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 709 784 zł w 2022 roku.
• 537 257 zł w 2021 roku.
• 470 559 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Air-transfer wynosi 1,36%. To oznacza, że firma ma szansę 1,36% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,147% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,36% w 2022 roku.
• 1,08% w 2021 roku.
• 1,09% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 344 364
zł.
Koszty operacyjne Air-transfer wyniosły 1 031 795
zł.
Wynagrodzenia stanowią 33%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
530 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 344 364 zł w 2022 roku
• 387 798 zł w 2021 roku
• 372 660 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
33% w 2022 roku
•
41% w 2021 roku
•
41% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Air-transfer wyniosła 33 589 zł.
a
ktywa obrotowe to 33 589 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 33 589 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -757 940 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 791 530 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -43 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 33 589 zł w 2022 roku.
• 48 230 zł w 2021 roku.
• 76 935 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła -33%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Air-transfer wyniosły 791 530 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 33 589 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2,356%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 75 763 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 791 530 zł w 2022 roku
• 802 589 zł w 2021 roku
• 673 828 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 227.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2356% w 2022 roku
• 1664% w 2021 roku
• 876% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Air-transfer wykazała przychody na poziomie 1 064 677 zł.
Organizacja zarobiła -3581 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3581 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Air-transfer wykazała zysk netto większy niż 23% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 23% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 30% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Chmiel Michał
posiada 7618 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Szemro Robert
posiada 7618 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Szemro Robert (50% udziałów)
• Chmiel Michał (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 07.12.2023 do 25.09.2024
był Air Transfer.pl
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 02.10.2023 do 07.12.2023 najwięcej udziałów posiadał Tusk Michał . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.