SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST: 1. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. 2. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Sweet brands osiągnęła 5 377 864 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 377 864 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 056 316 zł.
Zysk netto wyniósł 321 548 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 454 472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 377 864 zł w 2023 roku.
• 4 469 284 zł w 2022 roku.
• 2 005 129 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 23 904 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 321 548 zł w 2023 roku.
• 706 448 zł w 2022 roku.
• 223 382 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sweet brands wynosi 6 926 156 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 054 719 zł a 13 444 661 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 657 125 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 926 156 zł w 2023 roku.
• 7 618 874 zł w 2022 roku.
• 3 514 004 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sweet brands wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sweet brands wyniosła 3 188 047 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 188 047 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 188 047 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 739 625 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 448 422 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 350 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 188 047 zł w 2023 roku.
• 3 368 151 zł w 2022 roku.
• 1 897 795 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sweet brands wyniosły 448 422 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 188 047 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5524 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 448 422 zł w 2023 roku
• 950 074 zł w 2022 roku
• 186 166 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2023 roku
• 28% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sweet brands wykazała przychody na poziomie 5 377 864 zł.
Organizacja zarobiła 353 562 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 32 014 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 321 548 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 35 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 32 014 zł w 2023 roku
• 69 872 zł w 2022 roku
• 22 093 zł w 2021 roku
Organizacja Sweet brands wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Sak Szewczyk Renata (33% udziałów)
• Grabska Adrianna (33% udziałów)
• Kowalczyk Barbara (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 14.11.2013 do 04.02.2015:
• Sak Szewczyk Renata (33% udziałów)
• Grabska Adrianna (33% udziałów)
• Kowalczyk Barbara (33% udziałów)