Organizacja Family food osiągnęła 10 441 530 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 440 935 zł. Pozostałe przychody to 595 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 344 995 zł.
Zysk netto wyniósł 95 940 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -184 406 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 441 530 zł w 2023 roku.
• 10 399 799 zł w 2022 roku.
• 9 544 503 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 13 112 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 95 940 zł w 2023 roku.
• 103 190 zł w 2022 roku.
• 187 407 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Family food wynosi 7 344 780 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 26 103 825 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -70 489 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 344 780 zł w 2023 roku.
• 7 345 959 zł w 2022 roku.
• 7 112 631 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Family food wynosi 1,24%. To oznacza, że firma ma szansę 1,24% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,062% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,24% w 2023 roku.
• 1,23% w 2022 roku.
• 1,46% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Family food wyniosła 1 697 013 zł.
a
ktywa trwałe to 135 073 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 561 940 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 697 013 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -792 013 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 489 026 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -9166 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 697 013 zł w 2023 roku.
• 1 689 213 zł w 2022 roku.
• 1 222 480 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -12%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Family food wyniosły 2 489 026 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 697 013 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 147%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 92 511 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 489 026 zł w 2023 roku
• 2 577 166 zł w 2022 roku
• 2 213 623 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 147% w 2023 roku
• 153% w 2022 roku
• 181% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Family food wykazała przychody na poziomie 10 441 530 zł.
Organizacja zarobiła 231 480 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 135 540 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 95 940 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 59% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 611 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 135 540 zł w 2023 roku
• 143 682 zł w 2022 roku
• 80 380 zł w 2021 roku
Organizacja Family food wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.4%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gemini Grupe, Uab
posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.