FAMILY FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000456781
NIP
1132868150
REGON
146616771

Podsumowanie

aktywa
1,7 mln
przychód
10,4 mln
zysk
103 tys.
wartość firmy
7,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 181
Kod pocztowy
02-222
Rejestracja
2013-03-29
Rozpoczęcie działalności
2013-04-20
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Family food osiągnęła 10 399 799 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 399 799 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 296 609 zł.
Zysk netto wyniósł 103 190 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -229 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 399 799 zł w 2022 roku.
• 9 544 503 zł w 2021 roku.
• 9 032 366 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 17 185 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 103 190 zł w 2022 roku.
• 187 407 zł w 2021 roku.
• 54 436 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Family food wynosi 7 345 959 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 25 999 497 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -84 351 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 345 959 zł w 2022 roku.
• 7 112 631 zł w 2021 roku.
• 6 239 323 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Family food wyniosła 1 689 213 zł.
a
ktywa trwałe to 116 043 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 573 170 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 689 213 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -887 953 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 577 166 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -12 560 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 689 213 zł w 2022 roku.
• 1 222 480 zł w 2021 roku.
• 1 246 697 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -12%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Family food wyniosły 2 577 166 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 689 213 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 153%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 128 642 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 577 166 zł w 2022 roku
• 2 213 623 zł w 2021 roku
• 2 425 239 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 153% w 2022 roku
• 181% w 2021 roku
• 195% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Family food wykazała przychody na poziomie 10 399 799 zł.
Organizacja zarobiła 246 872 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 143 682 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 103 190 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 58% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 17 962 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 143 682 zł w 2022 roku
• 80 380 zł w 2021 roku
• 18 937 zł w 2020 roku

Organizacja Family food wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 76% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 87% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.6%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Gemini Grupe, Uab posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.