SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Jg promo osiągnęła 13 714 153 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 712 624 zł. Pozostałe przychody to 1529 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 651 739 zł.
Zysk netto wyniósł 60 885 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 285 692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 714 153 zł w 2023 roku.
• 6 162 235 zł w 2022 roku.
• 2 148 647 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 11 159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 60 885 zł w 2023 roku.
• -530 979 zł w 2022 roku.
• -497 125 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Jg promo wynosi 59 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
10 904 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 59 356 zł w
2023 roku.
• -530 979 zł w
2022 roku.
• -497 125 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Jg promo wynosi 9 386 307 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 34 285 382 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 563 893 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 386 307 zł w 2023 roku.
• 4 108 157 zł w 2022 roku.
• 1 432 431 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Jg promo wynosi 1,27%. To oznacza, że firma ma szansę 1,27% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,203% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,27% w 2023 roku.
• 1,19% w 2022 roku.
• 0,80% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Jg promo wyniosły 13 653 268
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Jg promo wyniosła 3 835 427 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 835 427 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 835 427 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -964 948 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 800 376 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 638 583 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 835 427 zł w 2023 roku.
• 3 150 243 zł w 2022 roku.
• 549 882 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 252958.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 252958.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Jg promo wyniosły 4 800 376 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 835 427 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 125%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 800 063 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 800 376 zł w 2023 roku
• 4 176 076 zł w 2022 roku
• 1 044 737 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 125% w 2023 roku
• 133% w 2022 roku
• 190% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Jg promo wykazała przychody na poziomie 13 714 153 zł.
Organizacja zarobiła 60 885 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 60 885 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Jg promo wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.6%.