WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU.
SOCIAL WIFI to firma, która specjalizuje się w marketingu opartym na technologiiWiFi, umożliwiając firmom skuteczniejsze pozyskiwanie klientów. Jej usługi obejmują zbieranie danych klientów, automatyzację marketingu e-mailowego, zarządzanie opiniami oraz dostarczanie reklam. Wykorzystując technologie, SOCIAL WIFI pozwala na zbieranie kluczowych informacji o klientach, co jest następnie wykorzystywane do przez marketerów do tworzenia zaawansowanych kampanii reklamowych. Użytkownicy mogą zautomatyzować proces zbierania recenzji – po każdej wizycie klienci są proszeni o wystawienie opinii, co zwiększa liczbę pozytywnych recenzji. Dodatkowo, firma oferuje możliwość wysyłania spersonalizowanych wiadomości e-mail z dostosowanymi rekomendacjami na podstawie ich zachowań zakupowych. SOCIAL WIFI działa na świecie, wspierając wiele branż, w tym restauracje, hotele, centra handlowe czy transport publiczny. Oferując integracje z systemami CRM oraz możliwość podłączenia urządzeń do swojej sieci, firma zapewnia użytkownikom prostotę i elastyczność w korzystaniu z produktów.
W skrócie
Zbieranie danych klientów do systemów CRM
Automatyzacja procesu zbierania recenzji
Wysyłka spersonalizowanych kampanii e-mailowych
Integracje z systemami CRM oraz innymi narzędziami marketingowymi
Wspieranie wielu branż w ponad 110 krajach
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Social wifi osiągnęła 1 775 560 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 727 894 zł. Pozostałe przychody to 47 665 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 566 071 zł.
Zysk netto wyniósł 161 824 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 37 907 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 775 560 zł w 2022 roku.
• 1 181 176 zł w 2021 roku.
• 1 021 993 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 69 634 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 161 824 zł w 2022 roku.
• 104 376 zł w 2021 roku.
• -131 039 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Social wifi wynosi 2 066 708 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
235 707 zł a 4 438 900 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 240 312 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 066 708 zł w 2022 roku.
• 1 319 293 zł w 2021 roku.
• 710 414 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Social wifi wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,055% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,19% w 2021 roku.
• 0,24% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Social wifi wyniosła 935 952 zł.
a
ktywa trwałe to 86 009 zł.
a
ktywa obrotowe to 849 943 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 935 952 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 314 277 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 621 675 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 76 064 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 935 952 zł w 2022 roku.
• 750 825 zł w 2021 roku.
• 688 246 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 51%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 108.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Social wifi wyniosły 621 675 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 935 952 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5107 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 621 675 zł w 2022 roku
• 598 372 zł w 2021 roku
• 649 466 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2022 roku
• 80% w 2021 roku
• 94% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Social wifi wykazała przychody na poziomie 1 775 560 zł.
Organizacja zarobiła 178 621 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 16 797 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 161 824 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 16 797 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku