ECOM MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000427517
NIP
5272681063
REGON
146228193

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
8,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
524 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
45 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,5 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MŁYNARSKA, 42
Kod pocztowy
01-171
Rejestracja
2012-07-25
Rozpoczęcie działalności
2012-07-24
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Email
biuro@ecom-media.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ - ECOM MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W IMIENIU KTÓREJ DZIAŁAJĄ JEDNOOSOBOWO CZŁONKOWIE ZARZĄDU: PIOTR MACIERZYŃSKI - PREZES ZARZĄDU, MONIKA WRÓBLEWSKA - WICEPREZES ZARZĄDU
Branże
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Nauka języków obcych Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych Działalność organizatorów turystyki Działalność fotograficzna Działalność centrów telefonicznych (call center) Działalność w zakresie informacji turystycznej Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Działalność agentów turystycznych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Działalność wspomagająca edukację Działalność portali internetowych Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność pośredników turystycznych Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Działalność związana z oprogramowaniem Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z tłumaczeniami Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Działalność agencji reklamowych Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych
Opis
ECOM MEDIA to agencja marketingowa specjalizująca się w branży turystycznej, któraod ponad 13 lat wspiera biura podróży, porty lotnicze, agencje turystyczne, linie lotnicze, systemy rezerwacyjne oraz hotele. Firma oferuje innowacyjne rozwiązania, które zwiększają sprzedaż usług turystycznych. ECOM MEDIA może poszczycić się imponującymi rezultatami: 134 miliony złotych rocznej sprzedaży, 2758 współpracujących firm oraz obsługą ponad 500 000 klientów rocznie. W swoim DNA firma ma pragnienie wprowadzenia na rynek nowatorskich pomysłów, co zaowocowało powstaniem dynamicznych pakietów turystycznych, które zdobyły uznanie wśród klientów i stały się standardem w branży. Dzięki zespołowi ekspertów i współpracy z największymi markami na świecie, ECOM MEDIA nie tylko dostarcza rozwiązania marketingowe, ale również buduje popyt na produkty swoich partnerów, co wyróżnia ją na tle konkurencji.
W skrócie
  • Agencja marketingowa w branży turystycznej
  • Wsparcie dla biur podróży, portów lotniczych, agencji turystycznych
  • Rozwiązania zwiększające sprzedaż usług turystycznych
  • 14% wzrostu sprzedaży w ostatnim roku
  • Obsługa ponad 500 000 klientów rocznie

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ecom media osiągnęła 523 837 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 523 157 zł. Pozostałe przychody to 679 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 478 008 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 45 150 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 059 552 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 523 837 zł w 2022 roku.
• 6 436 939 zł w 2021 roku.
• 2 617 053 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -216 300 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 45 150 zł w 2022 roku.
• 996 430 zł w 2021 roku.
• -612 676 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Ecom media wynosi 1 478 501 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 451 496 zł a 5 059 616 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 581 843 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 478 501 zł w 2022 roku.
• 9 191 830 zł w 2021 roku.
• 2 287 195 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ecom media wynosi 0,18%. To oznacza, że firma ma szansę 0,18% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,021% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,18% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
• 1,57% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Ecom media wyniosła 8 065 475 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 7 140 820 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 924 655 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 065 475 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 264 904 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 800 571 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 012 075 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 065 475 zł w 2022 roku.
• 7 874 715 zł w 2021 roku.
• 7 968 226 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Ecom media wyniosły 6 800 571 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 065 475 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 84%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 025 772 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 800 571 zł w 2022 roku
• 6 654 960 zł w 2021 roku
• 7 244 902 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 84% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
• 91% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ecom media wykazała przychody na poziomie 523 837 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 49 985 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 4835 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 45 150 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 967 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4835 zł w 2022 roku
• 102 426 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ecom media wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 72% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 65% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 35% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki