Współpraca z biurami podróży, hotelami i liniami lotniczymi
Roczna sprzedaż osiągająca 134 mln zł
Obsługa 500 000 podróżnych rocznie
Innowacyjne rozwiązania marketingowe
Ecom Media Group jest agencją marketingu turystycznego, która skupia się na zwiększaniu sprzedaży w branży podróżniczej. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych rozwiązań marketingowych, firma współpracuje z różnorodnymi podmiotami, takimi jak biura podróży, agencje turystyczne, linie lotnicze oraz hotele. Ecom Media ma na swoim koncie wiele sukcesów, w tym roczną sprzedaż partnerską sięgającą 134 mln zł oraz obsługę 500 tysięcy zadowolonych podróżnych rocznie. Organizacja z dumą podkreśla swoje innowacyjne podejście i know-how zdobyte w trakcie współpracy z globalnymi korporacjami, co przyczyniło się do rozwoju jej unikalnych produktów. Z perspektywy 13-letniej działalności Ecom Media, firma początkowo zdominowała rynek dynamicznych pakietów, a ich pomysły były później adoptowane przez największe biura podróży na świecie. Celem Ecom Media jest nie tylko umożliwienie wzrostu sprzedaży u swoich partnerów, ale również zaspokajanie potrzeb klientów, co przekłada się na ich wysoką satysfakcję.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ecom media group osiągnęła 8 268 352 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 444 356 zł. Pozostałe przychody to 823 996 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 101 780 zł.
Zysk netto wyniósł 2 342 575 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 872 257 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 268 352 zł w 2023 roku.
• 5 321 209 zł w 2022 roku.
• 523 837 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 148 713 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 342 575 zł w 2023 roku.
• 490 194 zł w 2022 roku.
• 45 150 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ecom media group wynosi 1,99 mln zł.
EBITDA Ecom media group wynosi 2,17 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
960 683 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 991 076 zł w
2023 roku.
• 593 251 zł w
2022 roku.
• 69 709 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
1 041 523 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 165 398 zł w
2023 roku.
• 744 583 zł w
2022 roku.
• 82 353 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ecom media group wynosi 17 955 792 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 073 255 zł a 32 796 057 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8 238 645 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 955 792 zł w 2023 roku.
• 6 824 574 zł w 2022 roku.
• 1 478 501 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ecom media group wynosi 0,16%. To oznacza, że firma ma szansę 0,16% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,16% w 2023 roku.
• 0,22% w 2022 roku.
• 0,16% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ecom media group wyniosła 10 584 542 zł.
a
ktywa trwałe to 6 231 320 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 353 222 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 584 542 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 097 674 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 486 868 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 259 533 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 584 542 zł w 2023 roku.
• 8 790 665 zł w 2022 roku.
• 8 065 475 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ecom media group wyniosły 6 486 868 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 584 542 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -156 851 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 486 868 zł w 2023 roku
• 7 035 566 zł w 2022 roku
• 6 800 571 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2023 roku
• 80% w 2022 roku
• 84% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ecom media group wykazała przychody na poziomie 8 268 352 zł.
Organizacja zarobiła 2 492 442 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 149 867 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 342 575 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 72 516 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 149 867 zł w 2023 roku
• 22 080 zł w 2022 roku
• 4835 zł w 2021 roku