Organizacja Supermarket osiągnęła 15 552 692 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 552 692 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 446 457 zł.
Zysk netto wyniósł 106 236 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -261 052 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 552 692 zł w 2022 roku.
• 14 174 756 zł w 2021 roku.
• 13 182 347 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -53 950 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 106 236 zł w 2022 roku.
• 112 060 zł w 2021 roku.
• 73 325 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Supermarket wynosi 11 320 036 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
526 632 zł a 38 881 731 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -402 559 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 320 036 zł w 2022 roku.
• 10 345 034 zł w 2021 roku.
• 9 482 936 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Supermarket wyniosła 1 649 528 zł.
a
ktywa trwałe to 215 613 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 433 915 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 649 528 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 702 176 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 947 352 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -223 702 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 649 528 zł w 2022 roku.
• 1 581 964 zł w 2021 roku.
• 1 681 031 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Supermarket wyniosły 947 352 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 649 528 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -206 735 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 947 352 zł w 2022 roku
• 986 024 zł w 2021 roku
• 1 145 824 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2022 roku
• 62% w 2021 roku
• 68% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Supermarket wykazała przychody na poziomie 15 552 692 zł.
Organizacja zarobiła 135 171 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 28 935 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 106 236 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4292 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 28 935 zł w 2022 roku
• 28 943 zł w 2021 roku
• 14 469 zł w 2020 roku
Organizacja Supermarket wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.01%.