RETAIL PARTNER POLSKA to firma specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowychrozwiązań wyposażenia sklepów, oferująca szeroki asortyment produktów, które mają na celu pomoc w efektywnym zarządzaniu przestrzenią handlową. W ofercie znajdują się różnorodne akcesoria, takie jak listwy cenowe, akcesoria do metkownic, systemy profili podwieszanych, a także urządzenia igłowe i etykiety papierowe. RETAIL PARTNER POLSKA wyróżnia się bogatym katalogiem produktów, z którego klienci mogą wybierać różne elementy dostosowane do ich specyficznych potrzeb. Dodatkowo, firma oferuje korzystne doradztwo, co pozwala klientom na lepszy dobór odpowiednich rozwiązań dla ich biznesów. Dzięki długotrwałemu doświadczeniu w branży, RETAIL PARTNER POLSKA stała się zaufanym partnerem dla wielu przedsiębiorstw w Polsce, co potwierdza stabilność i jakość świadczonych przez niej usług.
Szeroki asortyment akcesoriów i produktów do przestrzeni handlowej
Doradztwo dotyczące doboru rozwiązań dla biznesów ciężko handlowych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Retail partner polska osiągnęła 4 277 438 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 272 142 zł. Pozostałe przychody to 5296 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 946 306 zł.
Zysk netto wyniósł 325 836 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 671 489 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 277 438 zł w 2023 roku.
• 5 325 061 zł w 2022 roku.
• 6 806 393 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -154 717 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 325 836 zł w 2023 roku.
• 542 439 zł w 2022 roku.
• 952 546 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Retail partner polska wynosi 347 tys. zł.
EBITDA Retail partner polska wynosi 388 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
146 415 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 346 837 zł w
2023 roku.
• 605 446 zł w
2022 roku.
• 1 050 068 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 387 986 zł w
2023 roku.
• 665 611 zł w
2022 roku.
• 1 129 998 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Retail partner polska wynosi 4 947 585 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
792 616 zł a 10 693 596 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 853 660 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 947 585 zł w 2023 roku.
• 6 680 535 zł w 2022 roku.
• 9 099 687 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Retail partner polska wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Retail partner polska wyniosła 1 365 888 zł.
a
ktywa trwałe to 76 494 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 289 394 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 365 888 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 056 821 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 309 067 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -520 380 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 365 888 zł w 2023 roku.
• 2 112 528 zł w 2022 roku.
• 2 543 429 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Retail partner polska wyniosły 309 067 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 365 888 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -359 758 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 309 067 zł w 2023 roku
• 831 543 zł w 2022 roku
• 1 540 884 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
• 61% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Retail partner polska wykazała przychody na poziomie 4 277 438 zł.
Organizacja zarobiła 351 868 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 26 032 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 325 836 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4339 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 26 032 zł w 2023 roku
• 43 362 zł w 2022 roku
• 81 045 zł w 2021 roku