Rubicon Media to agencja specjalizująca się w organizacji kompleksowych wydarzeń, odpomysłów po realizację. Działa na rynku od wielu lat, czerpiąc z bogatych doświadczeń telewizyjnych oraz rozwijając kompetencje w zakresie eventów live-streamowych. Firma kładzie duży nacisk na kreatywność i różnorodność produkcji, dostosowując swoje projekty do trendów oraz potrzeb klientów. Rubicon Media wyróżnia świadome zarządzanie budżetem, odpowiedzialne podejście i dbałość o detale, co znajduje odzwierciedlenie w najwyższej jakości realizowanych usług. Zespół współpracuje blisko z klientami, by wspólnie kreować wizje i przekształcać je w rzeczywistość. W dorobku firmy można znaleźć liczne nagrody, takie jak Nagroda im. Andrzeja Woyciechowskiego, a także zaangażowanie w działania na rzecz fundacji, co podkreśla ich wszechstronność i zaangażowanie w projekty charytatywne.
W skrócie
Organizacja i realizacja kompleksowych wydarzeń
Produkcja wydarzeń na żywo oraz live-streaming
Dostosowanie projektów do trendów i oczekiwań klientów
Ścisła współpraca z klientami przy kreowaniu wizji
Zaangażowanie w projekty charytatywne i społeczne
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Rubicon media osiągnęła 1 556 901 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 556 901 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 499 006 zł.
Zysk netto wyniósł 57 896 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -20 987 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 556 901 zł w 2021 roku.
• 957 489 zł w 2020 roku.
• 1 598 875 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -24 545 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 57 896 zł w 2021 roku.
• -170 407 zł w 2020 roku.
• 106 985 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rubicon media wynosi 1 795 599 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
526 082 zł a 3 892 253 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -158 114 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 795 599 zł w 2021 roku.
• 1 120 987 zł w 2020 roku.
• 2 111 827 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Rubicon media wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,044% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,16% w 2020 roku.
• 0,11% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Rubicon media wyniosła 821 334 zł.
a
ktywa trwałe to 2611 zł.
a
ktywa obrotowe to 818 722 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 821 334 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 701 443 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 119 891 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -243 026 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 821 334 zł w 2021 roku.
• 769 069 zł w 2020 roku.
• 1 307 387 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Rubicon media wyniosły 119 891 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 821 334 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -181 768 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 119 891 zł w 2021 roku
• 125 521 zł w 2020 roku
• 483 427 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2021 roku
• 16% w 2020 roku
• 37% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Rubicon media wykazała przychody na poziomie 1 556 901 zł.
Organizacja zarobiła 57 896 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 57 896 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku