"RUBICON MEDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000379755
NIP
1132828707
REGON
142841761

Podsumowanie

aktywa
821 tys.
przychód
1,6 mln
zysk
58 tys.
wartość firmy
1,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PUŁAWSKA, 12
Kod pocztowy
02-566
Rejestracja
2011-03-04
Rozpoczęcie działalności
2011-03-10
Kapitał zakładowy
400000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "rubicon media" osiągnęła 1 556 901 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 556 901 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 499 006 zł.
Zysk netto wyniósł 57 896 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -20 987 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 556 901 zł w 2021 roku.
• 957 489 zł w 2020 roku.
• 1 598 875 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -24 545 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 57 896 zł w 2021 roku.
• -170 407 zł w 2020 roku.
• 106 985 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "rubicon media" wynosi 1 795 599 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 526 082 zł a 3 892 253 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -158 114 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 795 599 zł w 2021 roku.
• 1 120 987 zł w 2020 roku.
• 2 111 827 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "rubicon media" wyniosła 821 334 zł.
a
ktywa trwałe to 2611 zł.
a
ktywa obrotowe to 818 722 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 821 334 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 701 443 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 119 891 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -243 026 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 821 334 zł w 2021 roku.
• 769 069 zł w 2020 roku.
• 1 307 387 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "rubicon media" wyniosły 119 891 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 821 334 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -181 768 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 119 891 zł w 2021 roku
• 125 521 zł w 2020 roku
• 483 427 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2021 roku
• 16% w 2020 roku
• 37% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "rubicon media" wykazała przychody na poziomie 1 556 901 zł.
Organizacja zarobiła 57 896 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 57 896 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja "rubicon media" wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.07%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bebłacz Radosław posiada 328 udziałów, które stanowią 41% firmy.
Największym udziałowcem od 24.04.2023 jest Bebłacz Radosław kontrolujący 41% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 04.03.2011 do 24.04.2023:
• Zawadzka Bebłacz Magdalena (50% udziałów)
• Bebłacz Radosław (50% udziałów)