SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA DOKUMENTÓW ZAWIERAJĄCYCH TEGO RODZAJU OŚWIADCZENIA UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Organizacja Brog marketing osiągnęła 2605 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2605 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 901 zł.
Strata netto wyniosła 10 296 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -348 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2605 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 995 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2166 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -10 296 zł w 2023 roku.
• -5078 zł w 2022 roku.
• -3084 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brog marketing wynosi 19 422 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 94 324 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3608 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 422 zł w 2023 roku.
• 25 408 zł w 2022 roku.
• 29 879 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brog marketing wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brog marketing wyniosła 76 600 zł.
a
ktywa obrotowe to 76 600 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 76 600 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 23 581 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 53 019 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -716 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 76 600 zł w 2023 roku.
• 75 943 zł w 2022 roku.
• 75 702 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -44%.
Marża operacyjna wyniosła -395%.
Marża netto wyniosła -395%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -82 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -81.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brog marketing wyniosły 53 019 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 76 600 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 69%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3215 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 53 019 zł w 2023 roku
• 42 066 zł w 2022 roku
• 36 747 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 69% w 2023 roku
• 55% w 2022 roku
• 49% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brog marketing wykazała przychody na poziomie 2605 zł.
Organizacja zarobiła -10 296 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -10 296 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -19 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Brog marketing wykazała zysk netto większy niż 18% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 14% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 18% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 14% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 51% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Rudnicki Piotr
posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.