Organizacja Brog marketing osiągnęła 267 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 267 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 60 069 zł.
Strata netto wyniosła 59 802 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -35 710 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 267 zł w 2023 roku.
• 112 200 zł w 2022 roku.
• 112 002 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -27 166 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -59 802 zł w 2023 roku.
• 102 101 zł w 2022 roku.
• 13 735 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brog marketing wynosi 178 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 668 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -96 481 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 178 zł w 2023 roku.
• 562 028 zł w 2022 roku.
• 142 157 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brog marketing wynosi 0,25%. To oznacza, że firma ma szansę 0,25% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,041% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,25% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brog marketing wyniosła 547 274 zł.
a
ktywa obrotowe to 547 274 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 547 274 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -72 384 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 619 658 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 25 125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 547 274 zł w 2023 roku.
• 156 344 zł w 2022 roku.
• 130 693 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 83%.
Marża operacyjna wyniosła -22,370%.
Marża netto wyniosła -22,371%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4484.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4482.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brog marketing wyniosły 619 658 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 547 274 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 113%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 55 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 619 658 zł w 2023 roku
• 51 244 zł w 2022 roku
• 113 959 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 113% w 2023 roku
• 33% w 2022 roku
• 87% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brog marketing wykazała przychody na poziomie 267 zł.
Organizacja zarobiła -59 802 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -59 802 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 1470 zł w 2021 roku