SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB PRZEZ JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja A0 reklama osiągnęła 153 891 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 153 887 zł. Pozostałe przychody to 4 zł.
Całkowite koszty wyniosły 134 353 zł.
Zysk netto wyniósł 19 534 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -10 443 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 153 891 zł w 2023 roku.
• 175 919 zł w 2022 roku.
• 212 773 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -11 906 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 19 534 zł w 2023 roku.
• 39 800 zł w 2022 roku.
• 32 786 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji A0 reklama wynosi 180 732 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 384 729 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -54 585 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 180 732 zł w 2023 roku.
• 276 478 zł w 2022 roku.
• 272 992 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji A0 reklama wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
• 0,24% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów A0 reklama wyniosła 83 780 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 27 503 zł.
a
ktywa obrotowe to 56 277 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 83 780 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -253 793 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 337 573 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -17 177 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 83 780 zł w 2023 roku.
• 70 952 zł w 2022 roku.
• 51 852 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -8%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania A0 reklama wyniosły 337 573 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 83 780 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 403%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1627 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 337 573 zł w 2023 roku
• 344 279 zł w 2022 roku
• 364 979 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 36.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 403% w 2023 roku
• 485% w 2022 roku
• 704% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja A0 reklama wykazała przychody na poziomie 153 891 zł.
Organizacja zarobiła 21 662 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2128 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 19 534 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 355 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2128 zł w 2023 roku
• 4281 zł w 2022 roku
• 5850 zł w 2021 roku
Organizacja A0 reklama wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 53% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.3%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Ziobro Kamil
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Adams Antonius
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Ziobro Kamil (50% udziałów)
• Adams Antonius (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 24.07.2012 do 10.09.2014
był Adams Antonius
kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.11.2010 do 24.07.2012:
• Ziobro Kamil (50% udziałów)
• Adams Antonius (50% udziałów)