SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADZCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI, W RAZIE POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIAONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, ZAŚ W RAZIE POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADZCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ ŁĄCZNIE DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Organizacja Gpi & marketing osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3234 zł.
Strata netto wyniosła 3234 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -177 068 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 687 230 zł w 2022 roku.
• 172 154 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -48 815 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3234 zł w 2023 roku.
• 304 093 zł w 2022 roku.
• -11 430 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gpi & marketing wynosi 860 950 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 4 591 732 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -195 297 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 860 950 zł w 2023 roku.
• 2 537 900 zł w 2022 roku.
• 752 036 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gpi & marketing wynosi 0,17%. To oznacza, że firma ma szansę 0,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,17% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,14% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gpi & marketing wyniosła 2 045 302 zł.
a
ktywa trwałe to 2 020 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 25 302 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 045 302 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 147 933 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 897 369 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 210 069 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 045 302 zł w 2023 roku.
• 1 649 593 zł w 2022 roku.
• 1 288 098 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gpi & marketing wyniosły 897 369 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 045 302 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 55 597 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 897 369 zł w 2023 roku
• 498 426 zł w 2022 roku
• 438 409 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2023 roku
• 30% w 2022 roku
• 34% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gpi & marketing wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -3234 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3234 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -7674 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 599 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku